new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/d2/5b/f1/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5207e00217b0e_X_Rebirth_First_trailer_video.mov', });X Rebirth - zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Po siedmiu latach pracy nad grą, ludzie naturalnie zastanawiają się, dlaczego X Rebirth powstawało tak długo. Przyczyną jest zakres naszego projektu. Nie chcemy, żeby świat gry był wyłącznie ogromny, ale ogromny i pełen życia - pisał na oficjalnym forum Bernd Lehahn, szef Egosoftu. Ponadto dodał, jak ważny z jego punktu widzenia sukces konkurencyjnego Star Citizen, którego twórcy zebrali od fanów przeszło 15 milionów dolarów na produkcję. Sytuacja projektu Chrisa Robertsa pokazuje, że wielu ludzi czeka na taką grę, jaką robimy - pisał Lehahn.
Tym samym prezes Egosoftu puścił oko do wszystkich czekających na Star Citizen, mówiąc między wierszami, że powinni się zainteresować X Rebirth. Zwłaszcza w obliczu rychłej premiery. Kosmiczny symulator Egosoftu ma się ukazać wyłącznie na pecetach dokładnie 15 listopada. Ponadto twórcy zamierzają zaprezentować X Rebirth na tegorocznym Gamescomie (22-25.08).