Zwiększ swoje dochody o 40% dzięki Xsolla web shop dla telefonów

Firma Xsolla, operująca w branży gier wideo, reaguje na spór prawny pomiędzy Epic i Apple, pomagając twórcom gier na komputery osobiste i telefony komórkowe na całym świecie zwiększyć dochody i zasięg.

Zwiększ swoje dochody o 40% dzięki Xsolla web shop dla telefonów
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
2

Xsolla, światowy lider w dziedzinie handlu w branży gier wideo, dzięki swoim wiodącym rozwiązaniom technicznym oferuje wyjątkowe możliwości dla twórców gier, pozwalające im skorzystać z niedawno ogłoszonych wiadomości dotyczących sklepów z aplikacjami i innych metod płatności.

Xsolla przewidziała tę olbrzymią zmianę na początku roku, kiedy to wypuściliśmy wiele produktów, aktywnie wykorzystywanych przez niektóre z największych firm produkujących gry do zwiększenia zysków i stworzenia trwałych relacji z graczami na telefonach komórkowych i komputerach PC. Połączyliśmy teraz te produkty i zdobytą dzięki nim wiedzę w jedno, pod szyldem Xsolla Web Shop – oświadczył Chris Hewish, prezes firmy Xsolla.

Korzystając z Xsolla Web Shop, twórcy gier mogą liczyć na wzrost przychodów o 40% i dotarcie do nowych graczy w dotychczas niedostępnych dla nich rejonach. Xsolla Web Shop rozwiązuje wiele wyzwań stojących przed twórcami gier: wykrywalność, spadające marże, brak kontroli nad doświadczeniami użytkowników, dostęp do lokalnych metod płatności, marketing pomiędzy grami, skuteczniejsze zdobywanie użytkowników, lepsza współpraca z twórcami i influencerami i nie tylko.

Trzy wydarzenia wpływające na branżę gier czynią z tego rozwiązania niesamowitą okazję:

  1. Wyrok w sprawie Epic kontra Apple, pozwalający twórcom App Store kierować użytkowników do innych systemów płatności, co w praktyce oznacza uniknięcie 30% udziału Apple w płatnościach wykonywanych za pośrednictwem aplikacji.
  2. Apple ogłosiło chęć zezwolenia na wykorzystanie alternatywnych metod płatności poza App Store.
  3. Korea Południowa wprowadziła w życie prawo zmuszające Apple i Google do otwarcia ich platform dla alternatywnych metod płatności.

W połączeniu z wyraźnymi oświadczeniami Apple i Google o możliwości sprzedaży elementów w grach na wielu platformach również poza aplikacjami na telefony komórkowe, oznacza to pojawienie się niezaprzeczalnej okazji dla twórców gier na zwiększenie potencjalnego dochodu na całym świecie, wzrost zysków i stworzenie mocniejszych więzi z graczami.

Yoshio Osaki, prezes firmy IDG Consulting, w oświadczeniu dla firmy Xsolla stwierdził: "Chociaż wciąż jest zbyt wcześnie, by określić poziom potencjalnego wpływu decyzji Apple, to pozytywny pierwszy krok w kierunku oferowania klientom większego wyboru, a także zwiększenia elastyczności monetyzacji i modeli biznesowych dla twórców, którzy zdecydowanie tego potrzebują. Uważamy, że to pozytywny obrót spraw dla branży, ale kluczowym elementem będzie tutaj wykonanie i implementacja tych postanowień po stronie zarówno Apple, jak i twórców gier".

Doświadczenie w operacjach finansowych w grach, któremu możesz zaufać

Firma Xsolla, oferująca od ponad 16 lat usługi dla twórców i wydawców gier, obejmujące marketing, sprzedaż, łączenie i optymalizację gier na skalę globu, dysponuje potężnym i złożonym zestawem narzędzi. Obserwujemy nieustannie zmieniające się trendy w branży, pomagając naszym partnerom utrzymywać sukces.

Obraz
© materiały partnera

W 2020 roku cyfrowe i mobilne portfele stanowiły około 45% rynku płatności e-handlu na całym świecie, co przekłada się na globalną dominację cyfrowego portfela jako metody płatności. Do roku 2025 szacuje się, że udział ten wzrośnie do 60%. Konsumenci płacą częściej portfelami mobilnymi w Malezji i Indiach oraz wielu innych krajach, gdzie karty kredytowe nie są preferowaną metodą płatności. Dzięki korzystaniu z Xsolla Web Shop twórcy gier natychmiastowo uzyskują dostęp do ponad 700 metod płatności, łącznie z tymi najpopularniejszymi w Azji Południowo-Wschodniej.

Dzięki Xsolla Web Shop pomagamy twórcom gier zająć się skalowaniem ich gry na telefony komórkowe na wiele innych platform, a przez to rozwinąć ich biznes na wiele nowych rynków i dotrzeć do nowych osób – oświadczył Anton Zelenin, Head of Game Commerce w firmie Xsolla. –Możliwości są coraz większe, czego dowodem są niesamowite historie sukcesów naszych partnerów, którzy skorzystali z tego rozwiązania.

Jak Xsolla Web Shop pomaga wydawcom gier?

Wyjątkowa kombinacja narzędzi i usług Xsolla pozwala użytkownikom na dodanie wirtualnych walut i przedmiotów do swoich kont przy użyciu ich preferowanej waluty i metody płatności, oferując jednocześnie obsługę w wielu językach. Rozwiązanie to ponadto oferuje twórcom narzędzia pozwalające na zwiększenie żywotności ich gier na telefony i komputery poza sklepami z aplikacjami i innymi platformami.

Xsolla Web Shop to jednak o wiele więcej niż tylko sprzedaż elementów w aplikacjach poprzez firmową witrynę pod twoją kontrolą. Twórcy i wydawcy z całego świata korzystający z naszego rozwiązania mogą liczyć na wiele korzyści:

  • Oszczędności na opłatach związanych z platformą. Xsolla pobiera jedynie 5% opłaty (oraz dodatkowe koszty operacji), umożliwiając większe zyski i zaoszczędzenie do 20% na każdej transakcji.
  • Dostęp do nowych regionów. Dotrzyj do graczy w ponad 250 krajach i daj im możliwość płacenia w ulubionych sposób, dzięki ponad 700 rodzajom płatności oferowanym przez Xsolla. Zauważysz wzrost obrotów z regionów takich jak Azja Południowo-Wschodnia i Ameryka Łacińska, gdzie karty kredytowe nie są popularne, a gracze chętniej będą wydawali więcej, korzystając ze swoich ulubionych metod płatności.
  • Wyższy stopień retencji graczy Zwiększ retencję graczy w określonych krajach i regionach, takich jak Azja Południowo-Wschodnia i Ameryka Łacińska, gdzie karty kredytowe nie są preferowaną metodą płatności.
  • Doładowanie w sieci. Dodaj możliwość doładowania w sieci, pozwalającą graczom na dodanie wirtualnych zasobów – walut i przedmiotów. Gracze mogą również zarządzać swoimi subskrypcjami na wielu platformach.
  • Łatwa w użyciu integracja FastTrack. Skorzystaj z API, by zaimportować swój pełen katalog do Xsolla i natychmiast rozpocząć sprzedaż.
  • Obsługa całego katalogu gier wydawcy. Stwórz możliwość rozwoju dla wielu gier za pośrednictwem jednego miejsca w sieci. Otwórz płatności w grze za pośrednictwem sieci po przeniesieniu gier z telefonów do internetu.
  • Certyfikowany sprzedawca. Xsolla, jako certyfikowany sprzedawca dla wydawców i twórców gier, zajmuje się miejscowym podatkami, podatkiem VAT i innymi opłatami, a także spełnieniem wszelkich wymagań wynikających z COPPA, GDPR i innych praw.
  • Zarządzanie oszustwami. Nasz wiodący na rynku system przeciwdziałania oszustwom, dostosowany do branży gier i blokujący 99% prób oszustw pozwala ci spokojnie prowadzić interesy.
  • Znajomość zachowania graczy. Wgląd w preferencje graczy i dane na ich temat pozwolą ci na tworzenie i przeprowadzanie skuteczniejszych kampanii marketingowych, które dotrą do nowych graczy i dadzą aktualnym to, czego pragną.
  • Wbudowany marketing poprzez influencerów. Stwórz kampanie nastawione na wyniki, by promować swój sieciowy sklep wśród nowych użytkowników, korzystając z opcji dzielenia się dochodami i kuponów lub nagród dla graczy, za pomocą tagów twórców i zrzutów zawartości.
  • Lepsze zdobywanie graczy. Kontroluj proces zdobywania graczy dzięki kampaniom e-handlu zwiększającym wykrywalność na skalę globalną.
  • Doświadczenie nastawione na twoją markę. Stwórz spersonalizowane i markowe miejsce dla swoich graczy, zamiast pozwalać się ograniczać, kontrolować i zarządzać sklepom z aplikacjami.
  • Towary fizyczne. Stwórz e-handel, pozwalając reklamować i sprzedawać produkty z twoimi markami bezpośrednio twoim fanom.
  • Zakupy prezentów i promocje. Zwiększ średni przychód z użytkownika dzięki kanałom marketingowym z zakupami prezentów dla przyjaciół i rodziny, spersonalizowanym pakietom, wyprzedażom, ulepszeniom, premiom i kuponom z nagrodami oraz wielu innym możliwościom.

Przyszłość gier na telefony komórkowe jest ekscytująca. Istnieje wiele możliwości wytworzenia nowych zysków i rozszerzenia zasięgu produktów za pomocą spersonalizowanej oferty dostępnej za pośrednictwem wielu platform, nastawionej na spełnianie potrzeb i pragnień graczy. W zaproponowanych zmianach w App Store firma Xsolla widzi niepowtarzalną okazję do wspólnego rozwoju biznesu gier na telefony komórkowe z aktualnymi i potencjalnymi partnerami.

Więcej informacji na temat Xsolla Web Shop i rozwoju komercyjnego twoich gier na telefony komórkowe znajdziesz na stronie: xsolla.pro/web-shop.

Więcej rozwiązań Xsolla dedykowanych urządzeniom mobilnym znajdziesz na stronie: https://xsolla.com/solutions/mobile-game-commerce.

Artykuł sponsorowany

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne