Zwiększ swoje dochody o 40% dzięki Xsolla web shop dla telefonów
Firma Xsolla, operująca w branży gier wideo, reaguje na spór prawny pomiędzy Epic i Apple, pomagając twórcom gier na komputery osobiste i telefony komórkowe na całym świecie zwiększyć dochody i zasięg.
12.10.2021 17:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Xsolla, światowy lider w dziedzinie handlu w branży gier wideo, dzięki swoim wiodącym rozwiązaniom technicznym oferuje wyjątkowe możliwości dla twórców gier, pozwalające im skorzystać z niedawno ogłoszonych wiadomości dotyczących sklepów z aplikacjami i innych metod płatności.
– Xsolla przewidziała tę olbrzymią zmianę na początku roku, kiedy to wypuściliśmy wiele produktów, aktywnie wykorzystywanych przez niektóre z największych firm produkujących gry do zwiększenia zysków i stworzenia trwałych relacji z graczami na telefonach komórkowych i komputerach PC. Połączyliśmy teraz te produkty i zdobytą dzięki nim wiedzę w jedno, pod szyldem Xsolla Web Shop – oświadczył Chris Hewish, prezes firmy Xsolla.
Korzystając z Xsolla Web Shop, twórcy gier mogą liczyć na wzrost przychodów o 40% i dotarcie do nowych graczy w dotychczas niedostępnych dla nich rejonach. Xsolla Web Shop rozwiązuje wiele wyzwań stojących przed twórcami gier: wykrywalność, spadające marże, brak kontroli nad doświadczeniami użytkowników, dostęp do lokalnych metod płatności, marketing pomiędzy grami, skuteczniejsze zdobywanie użytkowników, lepsza współpraca z twórcami i influencerami i nie tylko.
Trzy wydarzenia wpływające na branżę gier czynią z tego rozwiązania niesamowitą okazję:
- Wyrok w sprawie Epic kontra Apple, pozwalający twórcom App Store kierować użytkowników do innych systemów płatności, co w praktyce oznacza uniknięcie 30% udziału Apple w płatnościach wykonywanych za pośrednictwem aplikacji.
- Apple ogłosiło chęć zezwolenia na wykorzystanie alternatywnych metod płatności poza App Store.
- Korea Południowa wprowadziła w życie prawo zmuszające Apple i Google do otwarcia ich platform dla alternatywnych metod płatności.
W połączeniu z wyraźnymi oświadczeniami Apple i Google o możliwości sprzedaży elementów w grach na wielu platformach również poza aplikacjami na telefony komórkowe, oznacza to pojawienie się niezaprzeczalnej okazji dla twórców gier na zwiększenie potencjalnego dochodu na całym świecie, wzrost zysków i stworzenie mocniejszych więzi z graczami.
Yoshio Osaki, prezes firmy IDG Consulting, w oświadczeniu dla firmy Xsolla stwierdził: "Chociaż wciąż jest zbyt wcześnie, by określić poziom potencjalnego wpływu decyzji Apple, to pozytywny pierwszy krok w kierunku oferowania klientom większego wyboru, a także zwiększenia elastyczności monetyzacji i modeli biznesowych dla twórców, którzy zdecydowanie tego potrzebują. Uważamy, że to pozytywny obrót spraw dla branży, ale kluczowym elementem będzie tutaj wykonanie i implementacja tych postanowień po stronie zarówno Apple, jak i twórców gier".
Doświadczenie w operacjach finansowych w grach, któremu możesz zaufać
Firma Xsolla, oferująca od ponad 16 lat usługi dla twórców i wydawców gier, obejmujące marketing, sprzedaż, łączenie i optymalizację gier na skalę globu, dysponuje potężnym i złożonym zestawem narzędzi. Obserwujemy nieustannie zmieniające się trendy w branży, pomagając naszym partnerom utrzymywać sukces.
W 2020 roku cyfrowe i mobilne portfele stanowiły około 45% rynku płatności e-handlu na całym świecie, co przekłada się na globalną dominację cyfrowego portfela jako metody płatności. Do roku 2025 szacuje się, że udział ten wzrośnie do 60%. Konsumenci płacą częściej portfelami mobilnymi w Malezji i Indiach oraz wielu innych krajach, gdzie karty kredytowe nie są preferowaną metodą płatności. Dzięki korzystaniu z Xsolla Web Shop twórcy gier natychmiastowo uzyskują dostęp do ponad 700 metod płatności, łącznie z tymi najpopularniejszymi w Azji Południowo-Wschodniej.
– Dzięki Xsolla Web Shop pomagamy twórcom gier zająć się skalowaniem ich gry na telefony komórkowe na wiele innych platform, a przez to rozwinąć ich biznes na wiele nowych rynków i dotrzeć do nowych osób – oświadczył Anton Zelenin, Head of Game Commerce w firmie Xsolla. –Możliwości są coraz większe, czego dowodem są niesamowite historie sukcesów naszych partnerów, którzy skorzystali z tego rozwiązania.
Jak Xsolla Web Shop pomaga wydawcom gier?
Wyjątkowa kombinacja narzędzi i usług Xsolla pozwala użytkownikom na dodanie wirtualnych walut i przedmiotów do swoich kont przy użyciu ich preferowanej waluty i metody płatności, oferując jednocześnie obsługę w wielu językach. Rozwiązanie to ponadto oferuje twórcom narzędzia pozwalające na zwiększenie żywotności ich gier na telefony i komputery poza sklepami z aplikacjami i innymi platformami.
Xsolla Web Shop to jednak o wiele więcej niż tylko sprzedaż elementów w aplikacjach poprzez firmową witrynę pod twoją kontrolą. Twórcy i wydawcy z całego świata korzystający z naszego rozwiązania mogą liczyć na wiele korzyści:
- Oszczędności na opłatach związanych z platformą. Xsolla pobiera jedynie 5% opłaty (oraz dodatkowe koszty operacji), umożliwiając większe zyski i zaoszczędzenie do 20% na każdej transakcji.
- Dostęp do nowych regionów. Dotrzyj do graczy w ponad 250 krajach i daj im możliwość płacenia w ulubionych sposób, dzięki ponad 700 rodzajom płatności oferowanym przez Xsolla. Zauważysz wzrost obrotów z regionów takich jak Azja Południowo-Wschodnia i Ameryka Łacińska, gdzie karty kredytowe nie są popularne, a gracze chętniej będą wydawali więcej, korzystając ze swoich ulubionych metod płatności.
- Wyższy stopień retencji graczy Zwiększ retencję graczy w określonych krajach i regionach, takich jak Azja Południowo-Wschodnia i Ameryka Łacińska, gdzie karty kredytowe nie są preferowaną metodą płatności.
- Doładowanie w sieci. Dodaj możliwość doładowania w sieci, pozwalającą graczom na dodanie wirtualnych zasobów – walut i przedmiotów. Gracze mogą również zarządzać swoimi subskrypcjami na wielu platformach.
- Łatwa w użyciu integracja FastTrack. Skorzystaj z API, by zaimportować swój pełen katalog do Xsolla i natychmiast rozpocząć sprzedaż.
- Obsługa całego katalogu gier wydawcy. Stwórz możliwość rozwoju dla wielu gier za pośrednictwem jednego miejsca w sieci. Otwórz płatności w grze za pośrednictwem sieci po przeniesieniu gier z telefonów do internetu.
- Certyfikowany sprzedawca. Xsolla, jako certyfikowany sprzedawca dla wydawców i twórców gier, zajmuje się miejscowym podatkami, podatkiem VAT i innymi opłatami, a także spełnieniem wszelkich wymagań wynikających z COPPA, GDPR i innych praw.
- Zarządzanie oszustwami. Nasz wiodący na rynku system przeciwdziałania oszustwom, dostosowany do branży gier i blokujący 99% prób oszustw pozwala ci spokojnie prowadzić interesy.
- Znajomość zachowania graczy. Wgląd w preferencje graczy i dane na ich temat pozwolą ci na tworzenie i przeprowadzanie skuteczniejszych kampanii marketingowych, które dotrą do nowych graczy i dadzą aktualnym to, czego pragną.
- Wbudowany marketing poprzez influencerów. Stwórz kampanie nastawione na wyniki, by promować swój sieciowy sklep wśród nowych użytkowników, korzystając z opcji dzielenia się dochodami i kuponów lub nagród dla graczy, za pomocą tagów twórców i zrzutów zawartości.
- Lepsze zdobywanie graczy. Kontroluj proces zdobywania graczy dzięki kampaniom e-handlu zwiększającym wykrywalność na skalę globalną.
- Doświadczenie nastawione na twoją markę. Stwórz spersonalizowane i markowe miejsce dla swoich graczy, zamiast pozwalać się ograniczać, kontrolować i zarządzać sklepom z aplikacjami.
- Towary fizyczne. Stwórz e-handel, pozwalając reklamować i sprzedawać produkty z twoimi markami bezpośrednio twoim fanom.
- Zakupy prezentów i promocje. Zwiększ średni przychód z użytkownika dzięki kanałom marketingowym z zakupami prezentów dla przyjaciół i rodziny, spersonalizowanym pakietom, wyprzedażom, ulepszeniom, premiom i kuponom z nagrodami oraz wielu innym możliwościom.
Przyszłość gier na telefony komórkowe jest ekscytująca. Istnieje wiele możliwości wytworzenia nowych zysków i rozszerzenia zasięgu produktów za pomocą spersonalizowanej oferty dostępnej za pośrednictwem wielu platform, nastawionej na spełnianie potrzeb i pragnień graczy. W zaproponowanych zmianach w App Store firma Xsolla widzi niepowtarzalną okazję do wspólnego rozwoju biznesu gier na telefony komórkowe z aktualnymi i potencjalnymi partnerami.
Więcej informacji na temat Xsolla Web Shop i rozwoju komercyjnego twoich gier na telefony komórkowe znajdziesz na stronie: xsolla.pro/web-shop.
Więcej rozwiązań Xsolla dedykowanych urządzeniom mobilnym znajdziesz na stronie: https://xsolla.com/solutions/mobile-game-commerce.