Wydawca zwraca pieniądze za Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
Premiera Final Fantasy XIV: A Realm Reborn odbyła się w zeszły wtorek (27 sierpnia) i wielu graczy, którzy pragnęli od razu ruszyć w poszukiwaniu przygód, spotkała niemiła niespodzianka. Problemy z logowaniem do tego MMORPG odbiły się szerokim echem po całym Internecie i było oczywiste, że Square Enix nie będzie w stanie zamieść sprawy pod dywan.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/f9/b5/39/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/521cfe46234f9_Final_Fantasy_XIV_A_Realm_Reborn_Launch_Trailer.mov', });Final Fantasy XIV: A Realm Reborn - zwiastun premierowy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/final-fantasy-xiv-a-realm-reborn-zwiastun-premierowy,5474.html%3Etym">Pierwszym działaniem wydawcy było wstrzymanie sprzedaży cyfrowej wersji gry. Następna reakcja na problematyczną sytuację Final Fantasy XIV: A Realm Reborn pojawiła się tydzień po premierze. Square Enix poinformowało wówczas, że w ramach rekompensaty posiadacze nowej gry będą mogli grać za darmo przez siedem dni (przypominam, że "czternastka" to nieliczny przykład sieciowych gier RPG z obowiązkowym abonamentem). Jak się wkrótce okazało, to działanie nie było ostatnią formą przeprosin.
CVG informuje, że Sony wystosowało do zainteresowanych wiadomość, dotyczącą możliwości odzyskania pieniędzy za zakup gry w dystrybucji PlayStation Network. Dzięki temu każdy, kto ściągnął Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (w wersji standardowej lub kolekcjonerskiej) na PlayStation 3 w 48 godzin od premiery (27-28 sierpnia), może ubiegać się o zwrot pełnej sumy.
Miejmy nadzieję, że twórcy wyciągną odpowiednie wnioski z całej sytuacji i nie powtórzą tych samych błędów przy premierze Final Fantasy XIV: A Realm Reborn na PlayStation 4, która nastąpi w przyszłym roku.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki