new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/90/c3/cb/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/530f858baa7c5_World_of_Tanks_Refined_Trailer_.mov', });World of Tanks - nowy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod To będzie naprawdę przełomowy rok dla gry - zapowiedział Mike Zhivets, producent World of Tanks. Rozszerzenia planowane na 2014 rok dotykają samego rdzenia World of Tanks, a każde z nich będzie ulepszać wygląd i wrażenia z gry, sprawiając, że doświadczenie płynące z walk czołgów będzie związane z zupełnie nowym poziomem realizmu i zanurzenia się w świecie gry.
Jak podaje serwis DSOgaming, studio Wargaming.net zaczyna udostępniać nagrania z serii Dziennik developera, w których twórcy skupią się na prezentowaniu zmian zachodzących w świecie czołgowego MMO. Z pierwszego zwiastuna (do obejrzenia powyżej) wynika, że ulepszeniu ulegną przede wszystkim modele opancerzonych maszyn, które będą dzięki temu bardziej szczegółowe i wierne oryginałom. Celem wprowadzenia modelowania nowych materiałów jest przedstawienie czołgów jako wielkich, ciężkich brył metalu. Teraz każdy element gąsienic jest modelowany i animowany oddzielnie - zapewniają twórcy na zwiastunie.
Oprócz tego Wargaming.net pracujemy aktualnie nad systemem niszczenia obiektów z wykorzystaniem silnika Havok, a także nad modelem zniszczeń przetwarzanym po stronie serwera. Jeden z twórców zdradził również, że udało się stworzyć model, który rozpada się na pojedyncze cegły. Poza ulepszeniami graficznymi w World of Tanks ma się wkrótce pojawić tryb pozwalający rozegrać bitwy historyczne, od dawna pożądany przez dużą część społeczności graczy.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem