Wolfenstein: The New Order z kluczem do bety nowego Dooma
Wokół Wolfenstein: The New Order panowała cisza od dobrych kilku tygodni. Tymczasem wydawca zapowiedział dokładną datę premiery nowych przygód B.J. Blazkowitza, a także wspomniał o beta testach kolejnego Dooma. Klucz do zamkniętej bety ma być między innymi dodawany do pudełkowych egzemplarzy Wolfenstein: The New Order, zamawianych przed majową premierą.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/50/1c/ce/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5304e17450122_Wolfenstein_The_New_Order_Gameplay_Trailer_PS4_Xbox_One_.mov', });Wolfenstein: The New Order - nowy zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/wolfenstein-the-new-order-nowy-zwiastun,5811.html%3Etym">Oficjalna data premiery Wolfenstein: The New Order została zaplanowana na 20 i 23 maja, odpowiednio w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Gra powstaje w szwedzkim studiu MachineGames, które od 2010 roku (czyli rok po założeniu) zostało w całości przejęte przez ZeniMax Media, właściciela Bethesdy, id Software i kilku innych. Wolfenstein: The New Order został zapowiedziany w maju zeszłego roku, jako nowe podejście do kultowej marki, zawierające flagowe motywy i tego samego bohatera.
Przy okazji ujawnienia daty premiery i zaprezentowania nowego zwiastuna (powyżej), Bethesda poinformowała o dodawaniu kluczy do bety czwartego Dooma do pudełkowych egzemplarzy Wolfensteina zamawianych już teraz. Niestety nie wiadomo, kiedy i na jakich platformach zostaną przeprowadzone testy. Wydawca milczy również w sprawie trybów dostępnych w becie (tylko multi? A może fragment kampanii fabularnej?). Tak czy inaczej zainteresowanych możliwością przetestowania nowego Dooma odsyłam na tę stronę i radzę uzbroić się w cierpliwość.
O Doomie 4, który jest na warsztacie id Software, słyszymy od 2008 roku. Niespełna rok temu dowiedzieliśmy się, że gra w pierwotnym kształcie została porzucona, zaś nowa wersja powstaje z myślą o konsolach następnej generacji i zastąpi wcześniejszy, niespełniający przyjętych wymogów projekt. Szef marketingu Bethesdy, Pete Hines, tłumaczył takie posunięcie potrzebą dostarczenia gry, która zadowoli fanów.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem