Wii bardzo ważne dla Treyarch
Szef studia Treyarch, Mark Lamia, powiedział, że bardzo ważnym tematem w firmie jest Wii, i choć ta platforma wymaga inwestycji czasowych, to panowie zrobią wszystko, żeby ta wersja gry Call of Duty: Balck Ops jak najmniej różniła się od tych z PS3 i Xboksa 360.
01.06.2010 12:53
”Zazwyczaj jesteśmy bez problemu w stanie stworzyć podobne materiały na PS3, Xboksa 360 i PC. Natomiast jeśli chodzi o Wii, to musimy się zmagać i z technologią i materiałami... Pracy jest dużo, ale chcemy, żeby to działało – tak jak Modern Warfare, World at War i Call of Duty 3”.
”To będzie nasza czwarta strzelanka na Wii. Jest inna firma, która to zrobiła? Pewnie tak, ale nie z trybem online. A my mamy wielką bazę fanów, którzy uwielbiają grę po sieci. Chcemy usatysfakcjonować tę grupę fanów Wii – byli oni świetni”, dodał Lamia.
Josh Olin, menadżer społecznościowy w Treyarch, dodał, że społeczność Wii potrafi być głośna i nie są to tylko niedzielni gracze stroniący od forów.