Więcej szczegółów o sterowaniu ruchem w Heavy Rain
David Cage, twórca oczekiwanego Heavy Rain, po raz kolejny przypomniał, że jego firma liczy na sterowanie ruchami oraz technologią 3D.
„Jesteśmy zainteresowani zarówno 3D, jak i sterowaniem ruchami”, powiedział w wywiadzie dla Eurogamera. „Przy tworzeniu Heavy Rain opieraliśmy się na początku na nowoczesnej formie sterowania. Chcieliśmy użyć Dual Shocka i kawałka plastiku z trzema światełkami, których położenie byłoby rejestrowane przez EyeToya. Powiedzieliśmy o tym Sony, ale cztery lata temu było to jeszcze nieosiągalne, więc powróciliśmy do sterowania Dual Shockiem”.
Możemy się więc domyślać, jak powstał pomysł Sony na stworzenie PlayStation Arc.
„Interesowaliśmy się sterowaniem ruchami od bardzo dawna i dlatego cały interface Heavy Rain polega właśnie na ruchach. Zdecydowanie chcemy zrobić coś z takim kontrolerem w przyszłości”, dodał Cage.
Dla graczy może to oznaczać rychłe wprowadzenie łatki umożliwiającej grę w Heavy Rain za pośrednictwem PlayStation Arc.
Heavy Rain ukaże się 26. lutego wyłącznie na konsolę PlayStation 3.