Według Blacka EA traktuje pracowników przedmiotowo

Według Blacka EA traktuje pracowników przedmiotowo27.04.2010 14:27
Zbigniew Trzeciak

Electronic Arts nie szanuje poszczególnych członków swoich zespołów deweloperskich, traktując ich jak klocki, które można przekładać do woli. Taką opinię wyraził Stuart Black, szef projektu Bodycount, w rozmowie z dziennikiem The Guardian

”Nie wydaje mi się aby EA miało za wiele szacunku do poszczególnych osób w zespołach. Są jak klocki, które można dowolnie dopasowywać”, powiedział Black.

Wyraził też opinię na temat gier robionych przez wielozespołowe studia, które nie dają gwarancji tej samej jakości produktu, właśnie ze względu na ciągłe zmiany pracowników przy projekcie.

”Są tacy deweloperzy jak Blizzard czy Valve, którzy są bardzo stali i to widać w ich produkcjach. Pracują nad projektami i pomysłami i w rezultacie stają się one coraz lepsze. Natomiast zespoły, które są cięte i pozmieniane, nie są tak dobre”.

Black pracuje obecnie nad grą Bodycount dla Codemasters Guildford. Ma ona pojawić się na początku przyszłego roku na PS3 i Xboksa 360.

Bodycount to strzelanka robiona przez twórcę gry Black. Jej przewagą nad innymi grami ma byc nowatorski system zniszczeń otoczenia, zmieniający pole walki w trakcie rozgrywki.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)