Wczesna wersja DayZ kupiona przez 400 tysięcy osób

Zalecamy, aby nie kupować i nie grać w grę na tym etapie, chyba że wyraźnie rozumiecie, czym jest Early Access i jesteście zainteresowani uczestnictwem w trwającym cyklu rozwoju - ostrzega developer DayZ, które bije rekordy popularności wśród fanów wirtualnego survivalu. Po pierwszym tygodniu obecności na Steamie wersja alfa gry od Bohemia Interactive trafiła do ponad 400 tysięcy odbiorców, którzy byli gotowi zapłacić za udział w testach około 100 złotych (23,99 euro).

Jakub Zagalski

Oczywiście zapłacenie za grę w programie Steam Early Access oznacza, że po skończeniu prac nad danym tytułem ufny odbiorca otrzyma do kolekcji pełną wersję. Póki co musi się jednak zadowolić wczesną alfą, która przeciętnego gracza (niezainteresowanego DayZ) mogłaby odstraszyć po kwadransie. W grze studia Bohemia Interactive, która powstała na bazie popularnego i darmowego moda do ArmA II, drzemie jednak tajemnicza siła, przyciągająca do tytułu setki tysięcy graczy pomimo widocznych błędów i niedoróbek.

Developer ogłosił na swoim blogu, że DayZ w szczytowym momencie pomieściło na swoich serwerach 40 tysięcy graczy, czyli co dziesiątego posiadacza dostępu do gry. Warto przypomnieć, że w zaledwie 24 godziny od premiery wersji alfa grę kupiło 172 500 osób. Aż trudno sobie wyobrazić, co by się teraz działo przy premierze pełnej wersji.

Z wpisu na blogu można również wyczytać, że większość pracowników odpowiedzialnych za DayZ jest teraz na zasłużonym urlopie, więc rozwój projektu będzie na zwolnionych obrotach jeszcze przynajmniej przez tydzień. Zakładam w ciemno, że fanom projektu Deana “Rocketa” Halla (autora moda do ArmA II) nie będzie to jednak zbytnio przeszkadzać.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.