Na oficjalnej stronie War Thunder zespół developerski wymienił najważniejsze elementy, które uda się rozwinąć na konsoli PlayStation 4. Mowa była między innymi o systemie śledzenia ruchu głowy, narzędziach społecznościowych, opcjach nagrywania materiałów wideo, streamowaniu i dzieleniu się własnymi nagraniami rozgrywki. Ponadto konsolowa wersja MMO ma w pełni wykorzystywać funkcje chmury PlayStation. Nie powiedziano jednak wprost, czy gra będzie oferowana w modelu free to play, czyli tak samo, jak na pecetach.
Współpraca z Sony Computer Entertainment jest naturalnym krokiem w rozwoju marki War Thunder - mówił Kirill Yudintsev, dyrektor kreatywny. Przypomniał również, że wersja pecetowa przyciągnęła do siebie już 1,5 miliona graczy. War Thunder znajduje się cały czas w fazie otwartej bety i jest dostępne w tym miejscu. Odsłona gry na PlayStation 4 ma zadebiutować w okresie świątecznym 2013 roku, więc prawdopodobnie będzie to jeden z tytułów startowych nowej platformy.
Po więcej szczegółów na temat konsolowego War Thunder odsyłam do oficjalnej zapowiedzi.