Wanted Guns

Wanted Guns

Taito
SKOMENTUJ

Gry opowiadające o przygodach kowbojów nie cieszą się wśród graczy należytym wzięciem. Większość z nich to produkcje przeciętne, niedopracowane, pełne błędów i chybionych pomysłów. Tymczasem od lat wiadomo, że celne oko dla kowboja jest nie mniej ważne niż dobry refleks czy wysłużony, niezbyt narowisty koń.Program "Wanted Guns" przywędrował do Polski ze Skandynawii. Jego spolszczeniem i wydaniem zajęła się coraz lepiej radząca sobie na rynku Hurtownia Play. Cenę zaoferowała niezłą - ledwo dwadzieścia złotych za pudełko - lecz lokalizacja sprawiła jej pewne problemy. Niewielkie, bo wszystko pojawia się na ekranie we właściwym miejscu i czasie, ale... trudno mówić, by tłumacz posługiwał się naprawdę dobrym językiem polskim. Cóż, nie można chcieć wszystkiego!

Etap 1: Śmierć na życzenieZaczynasz w wielkim kanionie na środku skalistej pustyni. Obok Ciebie leży dogorywający koń. Brakuje Ci sił, by iść dalej, więc opróżniasz trzy flaszeczki i ustawiasz je na kamieniu.Uczysz się sterować. Odkrywasz, że klawiszami WSAD wydajesz polecenia postaci, myszą zaś obracasz bohatera dookoła własnej osi. W ten sam sposób sterujesz kamerą. Lewy klawisz myszy umożliwia Ci strzelanie do celów, które zaznaczyłeś za pomocą klawisza prawego. Postanawiasz sprawdzić się przed wejściem do pobliskiej wioski. Urządzasz sobie krótki trening i w jego trakcie niszczysz wszystkie butelki w okolicy. Rozwalasz też w proch i w pył okoliczne skrzynki, z których zabierasz skarby.Ruszasz do przodu. Po kilkunastu metrach docierasz do zwału kamieni, którego nie możesz ominąć. Podkładasz w tym miejscu dynamit (broń zmieniasz kółkiem myszy) i wycofujesz się w bezpieczne miejsce. Okolicą wstrząsa wybuch. Gdy wracasz na miejsce, kamieni już nie ma. Ruszasz dalej, przyglądając się toczącym się kolczastym gniazdkom. Docierasz do szubienicy, na której dynda jakiś rzezimieszek. Skręcasz w prawo i zabijasz dwóch kowbojów. Mijasz drewnianą furtkę i wchodzisz na teren wioski. Strzelasz do napotkanych skrzynek i zabierasz znalezione skarby. Od tej pory robisz to z każdą drewnianą paczką, jaka pojawi się w zasięgu Twego wzroku. W ten sposób zdobywasz butelki z wodą życia, dodatkowymi rodzajami broni oraz nabojami. Dzięki nim nie przejmujesz się stanem posiadania, tylko odważnie brniesz do przodu.Idziesz na prawo. Przedzierasz się przez wioskę i przechodzisz przez następny niezamieszkały fragment pustyni. Docierasz do kolejnej bramy i niewielkich zabudowań. Zwracasz uwagę, że można zwiedzać także i dachy budynków. Prowadzenie z nich ostrzału jest daleko wygodniejsze, a przede wszystkim w stu procentach bezpieczne. Po chwili docierasz do El Cojo, jednego z kumpli, którzy onegdaj Cię zdradzili. Jego pozycja zaznaczona jest na mapce czerwonym kółeczkiem. Zabijasz go i ruszasz w lewo. Mijasz zabudowania i bramę, po czym skręcasz w górę i ostrożnie wędrujesz do przodu. Za stożkowatymi, nieco spłaszczonymi szczytami odkrywasz kolejne gospodarstwo. Wchodzisz na jeden z budynków i z dachu rozwalasz El Granujo. Potem zbiegasz po schodach na dół i przeszukujesz jego zwłoki. Znajdujesz sygnet z literą W, umazany w błocie. Sam bandyta również ma piach pod paznokciami. Dochodzisz do wniosku, że niedawno kogoś pochował.Udajesz się na prawo, a potem ku górze. Mijasz wielki wiatrak i wpadasz do następnej wioski. Rozwalasz kolejnych kowbojów i rozglądasz się za skrzynkami. Starasz się chodzić po dachach i stamtąd likwidować wrogów, gdyż dzięki temu czujesz się bezpieczniej. Na końcu osady udajesz się na prawo, w kierunku skał. Za jedną z gór, patrząc od lewej strony, znajdujesz grób. Obok niego leży pamiętnik niejakiego Billa Houstona. Pozwala Ci on wrócić na szlak.

Etap 2: LinczTrafiasz do miasteczka. Niestety roi się w nim od kowbojów. Wszyscy strzelają do Ciebie, gdy tylko Cię zobaczą. Starasz się ich możliwie szybko likwidować. Ostrożnie gospodarujesz też butelczynami z wodą, które odnawiają Twoje siły. Dzięki nim lepiej trzymasz się na nogach. Ten etap gry przypomina stare hity takie jak "House of the Dead" czy "Virtua Cop". Pamiętaj, że liczy się celne oko, refleks i dobra pamięć. Za pierwszy razem raczej tej misji nie ukończysz...Powalasz czterech kowbojów, którzy wyskakują na Ciebie ze wszystkich stron. Zabijasz bandytę z dachu i jednego zza wozu. Powalasz czterech drani, a następnie dwóch, którzy ukryli się na dachu po lewej. Ich miejsce zajmuje trzech kolejnych twardzieli. Gdy ich rozwalasz, na placyk przed Tobą wtacza się biegiem czterech strzelców. Potem likwidujesz piątkę, z czego dwóch czai się na dachu po prawej. Następnie zabijasz dwie kolejne piątki oprychów i bierzesz głęboki oddech. Na planszę wskakuje dwóch gości z lewej i trzech z prawej. Potem kowboje wbiegają ze wszystkich stron na placyk przed Tobą. Zabijasz pięciu kowbojów, potem czterech. Strzelasz do biegacza, potem trzech, a wreszcie czterech wąsaczy ukrytych na dachu. Rozwalasz pacjentów na podwórku, trzech na górze. Wreszcie atakuje Cię piątka zawadiaków, a później dwójka (na ziemi i na beczce). W chwilę później oczom Twoim ukazuje się wyjście z miasteczka. Zabijasz dwóch bandytów przyczajonych na domu po lewej i trzech wbiegających, po czym ewakuujesz się z osady.

Etap 3: Zdobywanie koniaZapadła noc, kowboje śpią, a Tobie brakuje konia. Postanawiasz zorganizować sobie chabetę oraz niezbędny sprzęt. Po cichu skradasz się pomiędzy ogniskami. Uważasz na patrole. Starasz się nie dostać w zasięg wzroku (trójkąt) i słuchu (okrąg) ochroniarzy. W razie potrzeby zachodzisz drani od tyłu i podcinasz im gardło nożem. Warto likwidować wszystkich kowbojów, którzy pojawią się na horyzoncie. Ułatwi to ukończenie poziomu!Idziesz do przodu i mijasz wiatrak. Za słupem skręcasz na prawo i wchodzisz na dach budynku. Tam znajdujesz siodło i zabierasz je. Schodzisz drugimi schodami na dół i podchodzisz do ogniska. Zabijasz strażników i ruszasz do przodu, w kierunku lewo-góra. Mijasz wielki cebrzyk do przechowywania deszczówki i wąziutką ścieżką przeciskasz się obok kolejnego gmachu. Zaraz za nim zabijasz kowboja pilnującego ogniska. Parę kroków dalej odnajdujesz lejce. Ruszasz z nimi na prawo, wzdłuż muru. Uważasz na ochroniarzy, gdyż mają wartę w dwójkach. Mijasz konia stojącego przy bramie i zapędzasz się w sam róg obozowiska. Stamtąd zabierasz rewolwer i udajesz się na dół. Między skałami przeciskasz się w kierunku miejsca, gdzie znalazłeś lejce. Odnajdujesz buty i zakładasz je. Biegniesz do konia, podnosisz owies i dajesz z buta w długą. Mogą Cię teraz gonić, patałachy!

Etap 4: Sierra de la Muerte Na tym etapie dosiadasz konia. Kierujesz nim w ten sam sposób, w jaki kierowałeś kowbojem. Jednocześnie strzelasz do kowbojów, rozwalasz skrzynie i chwytasz znalezioną broń. Starasz się nie zadeptywać bandytów, gdyż kosztuje to dużo, dużo energii. Gnasz do przodu na złamanie karku. Za wielką skałą znajdujesz strzelbę. Korzystasz z niej rozważnie. Jeśli da się ominąć bandytów, omijasz ich. Jeśli stoją na drodze, rozwalasz. Nie zatrzymujesz się ani na chwilę, bez przerwy kluczysz i zmieniasz kierunek jazdy. Zabierasz butelki i gnasz do przodu. Za czterema kowbojami przeskakujesz wąwóz (prawy klawisz myszy). Wkrótce później docierasz do niewielkiego gospodarstwa. Trzymasz się lewej strony, jednak uważasz, by nie spaść w dół przepaści. Zbierasz butelki i strzelby. Wjeżdżasz w wąwóz. Mijasz wywrócony wóz i zjeżdżasz do środka. Przeskakujesz przez rozpadlinę i skręcasz w prawo. Pędzisz dawną autostradą dla wozów, otoczoną z obu stron murami. Czujesz się jak Napoleon w Chinach. W pewnym momencie dojeżdżasz do starego miasteczka przypominającego nieco zawiły labirynt.

Etap 5: W labiryncieRuiny miasteczka przypominają niewielki labirynt. Pełno tu wąskich uliczek, ślepych zaułków i dróg prowadzących donikąd. Mimo to czujesz się tu jak u siebie w domu. Cóż... matka zwała się Ariadna i była szwaczką. Miała od groma nici!Ruszasz do przodu i po paru krokach skręcasz w prawo. Za niewielkim kaktusem rozwalasz kowboja i idziesz przed siebie, jedyną możliwą drogą. Mijasz ogrodzenie po lewej stronie i docierasz do kamiennej bramy. Skręcasz za nią w lewo, a potem od razu - na swego rodzaju rozstajach - w prawo. Zabijasz kowboja, rozwalasz skrzynię i zabierasz klucz. Posiadając ów niewielki kawałek metalu możesz wreszcie poczuć się tu naprawdę jak u siebie w domu. Idziesz więc dalej do przodu, trzymając się blisko muru okalającego labirynt. Gdy dotrzesz na rozstaje, skręcasz w prawo i mijasz kaktus. Rozwalasz skrzynię po lewej, skręcasz na prawo i mijasz resztki gospodarstwa. Potem kierujesz się na lewo, ku centralnej części labiryntu. Docierasz do skrzyń stojących przy bramie. Rozwalasz je i wchodzisz do środka. Tam pojawia się Santiago i zaczyna do Ciebie strzelać. Biegasz wokół niego i starasz się władować możliwie wiele kul w jego serce. Jednocześnie unikasz lasek dynamitu, którymi ciska w Twoją stronę. Koniec końców zabijasz drania. Przed śmiercią zdradza Ci on tajemnicę. Otóż masz córkę, którą porwali bracia McCrary! Postanawiasz dorwać drani i porachować się z nimi.

Etap 6: Uzbrojeni braciaOdnajdujesz zejście do kopalni, która należy do tych parszywych braci. Wchodzisz do środka i wędrujesz starym korytarzem przed siebie. Zabijasz kowboja pilnującego windy i zjeżdżasz na niższy poziom. Tam rozprawiasz się z czterema rzezimieszkami. Badasz też znalezione skrzynie i ruszasz na lewo, jednym z dwóch szlaków. Wędrujesz do przodu, zabijając najemników i kamratów braci McCrary. Znajdujesz strzelbę i skręcasz w pierwsze wejście po lewej. W obszernej pieczarze zalanej wodą zabijasz trzech ochroniarzy, a na samym końcu strzelasz w brzuch jednego z porywaczy. Podczas gdy ów umiera u Twoich stóp, repetujesz broń i uzupełniasz magazynki.Wracasz na korytarz i skręcasz w lewo. Mijasz zasypane kamieniami przejście i dopadasz rozstajów, przy których płonie ognisko. Wybierasz jedną z odnóg jaskini ciągnących się w lewą stronę. Ostrożnie przeczesujesz je, likwidując napotkanych kowbojów. Na końcu jednej z nich znajdujesz świetną kuszę, na końcu drugiej - laskę dynamitu. Wracasz z nimi do kamieni i rozwalasz je. Utorowanym przejściem ruszasz do przodu. Docierasz nad przepaść i przechodzisz przez drewniany most. Zaraz za winklem znajdujesz kolejną windę górniczą, którą zjeżdżasz na najniższy poziom kopalni. Rozwalasz skrzynie i ruszasz przed siebie. Przy ognisku skręcasz na prawo i przeprawiasz się przez przepaść. Tam likwidujesz dwóch kowbojów i ruszasz na prawo. Docierasz do wielkiej sali z trzema bandytami. Stawiają opór, więc rozwalasz im łby i wracasz na szlak. Idziesz przed siebie, skręcasz w trzecią ścieżkę po lewej i przechodzisz przez dość głębokie podziemne jeziorko. Wpadasz na drugiego z braci McCrary, którego zabijasz na miejscu. Niestety, Twojej córki nie ma przy nim!

Etap 7: Szaleństwo uciekinieraWskakujesz na wózek do przewożenia węgla i ruszasz w głąb kopalni. Rozwalasz czterech kowbojów, a potem kolejnych czterech. Starasz się najpierw likwidować tych uzbrojonych w szybkostrzelne rewolwery, a dopiero później hukających ze strzelby. Jeden z nich zaskoczy Cię, wyskakując zza skrzyń. Potem powalisz czwórkę (jeden za kamieniami) i jeszcze jedną czwórkę, która wbiegnie na planszę ze wszystkich stron. Potem powalasz piątkę, a następnie czwórkę na skarpie po lewej stronie. Następnie strzelasz do kolejnej piątki pamiętając, że jeden kowboj wyskoczy nieco później, z boku. Zabijasz trzech kowbojów czekających na Ciebie i dwóch skrytych za skrzyniami, potem kolejną piątkę i czwórkę. Jadąc w głąb kopalni będziesz musiał jeszcze zabić 12 oprychów.

Etap 8: Nocny jeździecPo przeprawieniu się przez góry i wyjściu na powierzchnię ziemi wskakujesz na konia i ruszasz z kopyta do przodu. Odszukujesz naboje oraz strzelbę, zabierasz je i jedziesz w prawo, potem w lewo i znów w prawo. Podnosisz winchester oraz butelkę, którą od razu wypijasz. Gnasz do przodu i nie przejmujesz się napotkanymi bandytami, strzelasz do nich jedynie wtedy, gdy blokują Ci drogę. Trafiasz pod drewniane rusztowania, a potem gnasz wzdłuż wysokiej skarpy. Za punktem kontrolnym zbierasz amunicję i podnosisz butelkę. Gnaj na złamanie karku, starając się ominąć strzelających bandytów. Koniec końców dotrzesz do niewielkiej wioski. Tam wejdziesz do tunelów i rozpoczniesz swój ostatni pojedynek z braćmi McCrary.

Etap 9: Rozprawa z braćmi McCraryZnów jedziesz wagonikiem. Rozglądasz się ostrożnie i strzelasz do wszystkich ludzi, którzy pojawią się w okolicy. Na początku powalasz pięciu kowbojów, z których jeden czai się za kamieniem. Potem z prawej strony atakuje Cię czterech drabów, a następnie pięciu. Zabierasz butelkę (zanim zabijesz ostatniego z gości) i ruszasz dalej. Potem zabijasz kolejną piątkę, zabierasz butelkę, przeskakujesz górską rozpadlinę i docierasz do sterty skrzyń. Broni jej pięciu kowbojów. Dalej napotykasz czterech, znowu pięciu, którzy zachodzą Ci drogę. Likwidujesz ich bez mrugnięcia okiem. Wkrótce docierasz do wyrobiska, wielkiej ściany, w której roi się od otworów. Wychodzą z nich bandyci, a Ty systematycznie ich likwidujesz.

Etap 10: Szczur w pułapceWchodzisz do jednego z tuneli i ruszasz wzdłuż zniszczonych torów do przodu. Zabierasz ze skrzyni winchester, zabijasz kowboja czającego się przy przewróconym wagoniku, wymijasz duże, drewniane skrzynie, powalasz dwóch kowbojów i zabierasz butelkę. Idziesz dalej w lewo, zabijasz trzech bandytów czających się przy niewielkim załamaniu po lewej stronie. Tuż obok ich ciał znajdujesz skrzynię z nabojami. Idziesz wciąż do przodu, zabierasz ze skrzyni meksykańską kuszę, likwidujesz kowboja i skręcasz w lewo. Tam walisz do dwóch oprychów, a w schowku po prawej znajdujesz kilka skrzynek z cenną zawartością. Idziesz przed siebie, zabijasz drania, przez drewniany mostek przechodzisz na drugą stronę przepaści. Skręcasz na prawo, przeczesujesz odnogi po lewej, jednak wciąż wędrujesz do przodu. Zabijasz trzech bandytów, skręcasz w prawo i docierasz do skrzyżowania. Zabierasz zasoby ze skrzyń i przechodzisz przez podmokłą część kopalni. Podziwiasz wodospad, a w chwilę później twarz ostatniego z braci McCrary. Zabijasz go, zanim dosięgnie Cię Twoim dynamitem.

Etap 11: Zdobycze wojenneWyruszasz do hacjendy gubernatora Woodwarda. Po drodze przyłączasz się do kupców i zgadzasz się chronić ich wozy w zamian za pomoc w transporcie złota. Biegasz więc dookoła karawany, przeszukujesz skrzynie i likwidujesz pojawiających się rzezimieszków. Jest ich naprawdę wielu - bodajże sześciu. Na szczęście kule uspakajają ich i unieszkodliwiają. Po chwili kupcy zatrzymują się, gdyż drogę tarasują powalone kłody. Odszukujesz dynamit i wysadzasz problem w powietrze. Gdy dobrze to zrobisz, konie ruszą dalej. Nie przejmuj się materiałami wybuchowymi - odnawiają się, jeśli Ci się nie uda zniszczyć zapory za pierwszym razem. Idziesz dalej, mijasz most na rzece, na którym atakuje Cię aż 10 kowbojów, w tym kilku dezerterów z czasów wojny secesyjnej. Likwidujesz ich i mijasz zakręt, aż docierasz do kolejnej zapory. Wysadzasz ją i ruszasz do przodu, zabierając butelczynę z uzdrawiającą wodą. Za dwoma dużymi kamieniami natkniesz się na kolejny punkt oporu. Zabijasz bandytów, przeszukujesz skrzynki i docierasz do mostu chronionego przez 15 kowbojów. Zaraz za nim znajdujesz butelkę i przedostatnią z przeszkód. Wysadzasz ją i ruszasz przez las do tej ostatniej. Czwarty z kolei wybuch umożliwia Ci dalszą wędrówkę.

Etap 12: Uciekający pociągOkazuje się, że jesteś spóźniony na pociąg. Masz nieco ponad 3 minuty (czyli 200 sekund), by pojawić się na drewnianej stacyjce położonej w lesistej części stanu. Jeśli ruszysz z kopyta i nie będziesz tracił czasu na pojedynki z kowbojami, zdążysz. Zacinasz konia i gnasz do przodu. Strzelasz do kowbojów, których mijasz, ale nie zatrzymujesz się nawet na chwilę. Łapiesz też towary ze skrzyń poustawianych przy drodze. Oczywiście podnosisz je tylko wtedy, gdy wcześniej uda Ci się rozwalić skrzynię. Nie pozwalasz sobie na luksus zatrzymania się na dłużej (na szczęście gdy stracisz życie, rozbite skrzynie pozostaną rozbite).

Etap 13: U bramPociąg podwozi Cię do położonej na bagnach posiadłości gubernatora Woodwarda. Schodzisz z konia i po cichu skradasz się do przodu. Szukasz skrzyń z laskami dynamitu i starasz się zabijać wszystkich napotkanych strażników. Nie dlatego, że ich nie lubisz - po prostu mogliby ściągnąć posiłki. Najpierw trzymasz się lewej strony, zabijasz gościa przy ognisku, mijasz je i zabijasz kolejnego. Potem docierasz do wielkiego głazu po lewej, którego pilnuje dwóch gości. Obchodzisz skałę dookoła i likwidujesz bandytów. Ruszasz na lewo i przeciskasz się przez wąski przesmyk. Zabijasz po drodze kolejnych oszołomów. Docierasz nad staw z olbrzymią skałą. Zaczajasz się na strażnika i dajesz z buta przed siebie uważając, by oszołom po prawej nie narobił Ci wstydu. Docierasz do wielkiej bramy, którą rozwalasz przy pomocy czterech lasek dynamitu. Dopiero wtedy bezpiecznie wchodzisz do środka.

Etap 14: GubernatorW ogrodzie gubernatora roi się od ochroniarzy. Starasz się iść możliwie ostrożnie i strzelać do każdego człowieka, który pojawi się na horyzoncie. Na początku kierujesz się na lewo i wąskimi uliczkami idziesz powoli do przodu. Zabijasz kolejnych kowbojów, którzy zbiegają się z niemal całej okolicy. Docierasz do domku należącego do gubernatora. Wówczas możesz rozejrzeć się po prawej stronie ogrodu bądź olać ukryte tam skarby i ruszyć do przodu. Na tyłach domu, po lewej stronie, nieopodal klombu z tulipanami, znajduje się wejście do kolejnego ogrodu. Zabij grasujących tam bandytów i omiń niewielką fontannę. Wyzbieraj całą broń ze skrzynek i skręć na prawo. Na trawniku pod masztem flagowym stoi tam gubernator. Najpierw likwidujesz jego ochroniarzy, a później ruszasz w kierunku tłuściocha. Długo broni się, lecz pada pod naporem Twoich kul.

Etap 15: SaloonWracasz do miasteczka, postanawiasz odpocząć w knajpie. Niestety wypijasz tylko dwa kieliszki whiskey, gdy drogę zastępują Ci dziwnie trzeźwe moczymordy. Rozpoczyna się strzelanina. Powalasz dwóch gości obok pianina, potem dwóch ze strzelbami i trzech obok baru. Chowasz się za nim i zabijasz palantów czających się przy drzwiach. Odwracasz się i strzelasz do gościa, który również chce schować się w tym miejscu. Strzelasz do czterech palantów po lewej i trzech po przeciwnej stronie. Ruszasz w kierunku środka sali, likwidujesz bandytów za beczkami i dopadasz schodów. Zabijasz czterech rewolwerowców stojących na środku saloonu i wchodzisz na górę. U szczytu dostrzegasz dwóch bandytów i zabijasz ich. Z góry ostrzeliwujesz kolejnych szaleńców, którzy odważyli się zadrzeć z Tobą. Jest ich tam naprawdę wielu. Po załatwieniu wszystkich schodzisz na dół, zabijasz drani za beczkami i trzech po lewej. Przedzierasz się przez piątkę broniącą drzwi i wydostajesz się na zewnątrz. Jedziesz do miejsca, o którym powiedział Ci barman.

Etap 16: Zimowe wilkiDocierasz do wioski leżącej na północy kraju, w wysokich górach. Wszędzie wciąż jeszcze leży śnieg, a miejscowi oswajają wilki, by przy ich pomocy polować na grube zwierzęta. Zaglądasz do leżących w okolicy skrzynek i uzbrajasz się. Idziesz w kierunku płotu i wchodzisz do środka. Stopniowo likwidujesz kolejnych mieszkańców osady, polując zwłaszcza na czterech najemników odzianych w czarne szaty. Strzelasz też do wilków. Po wybiciu wszystkich mieszkańców odnajdujesz na końcu wioski bramę i schodzisz na dół, na dno niewielkiej polany, gdzie zastajesz Zaltano. Zabijasz go w nierównej walce i uwalniasz Lorenę. Czujesz się spełniony jako ojciec.

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne