Waleczne szkielety przypominają nam o Hellraid

Twórcy Hellraid podzielili się krótkim materiałem filmowym, który zapoznaje nas ze związkiem łączącym Sztuczną Inteligencję z animacjami szkieletów. Chociaż gra jest ciągle w fazie produkcji, to już teraz widać, że kościste potwory mogą stanowić poważne wyzwanie i zaskakiwać zróżnicowanym zachowaniem.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/1e/ff/4a/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/53347b602429d_Hellraid_AI_Animations_of_the_Skeletons_with_Gameplay.mov', });Szkielety w akcji. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/hellraid-szkieletory-w-akcji,5900.html%3Etym">Zwiastun udostępniony przez Techland, oprócz wartości edukacyjnej, ma również jeszcze jedną zaletę. W jego opisie widniała bowiem informacja, że gra ma się w dalszym ciągu ukazać w 2014 roku. Przypominam, że projekt gry Hellraid zatytułowany roboczo Project Hell został ujawniony już w sierpniu 2012 roku. Ekipa twórców, składająca się początkowo z dziewięciu osób planowała ukończyć go w 2013 roku, ale w październiku było jasne, że proces produkcyjny musi zostać wydłużony.

Twórcy mówili wówczas, że gdybyśmy wypuścili grę teraz, musielibyśmy godzić się na wiele kompromisów, a ostateczny produkt prawdopodobnie nie spełniałby naszych obietnic i nie sprostałby waszym oczekiwaniom. Jednocześnie wspomnieli o możliwości dodania i ulepszenia niektórych elementów: Chcemy sprawić, aby czary były jeszcze potężniejsze i bardziej zróżnicowane. Dodać kolejne sposoby rzucania zaklęć i zestawy nowych, wizualnie oszałamiających czarów.

Co wyniknie z tego kooperacyjnego hack'n'slasha FPP, powstałego na bazie na moda do pierwszego Dead Island? Przekonamy się przed końcem roku na PlayStation 3, Xboksie 360 i pecetach.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.