W USA płacenie za granie po sieci to nie problem

Usługa Xbox Live ma na świecie 48 milionów zwolenników, którzy płacą między innymi za możliwość grania po sieci na konsoli Microsoftu. Powszechnie wiadomo, że Xbox 360 jest niezmiernie popularny w Stanach Zjednoczonych, i jak wynika z najnowszych ustaleń producenta, o wiele więcej odbiorców decyduje się na sieciowe zmagania na platformie Xbox Live, aniżeli na konkurencyjnym PlayStation Network.

Jakub Zagalski

(Kliknij w obrazek, aby go powiększyć)Microsoft opublikował dane, z których wynika, że przewaga płatnego Xbox Live nad darmowym PlayStation Network (pod względem grania po sieci) wynosi w Stanach Zjednoczonych aż 50%. Producent konsoli zachwala swoją usługę, zwracając uwagę na niezawodność, bezpieczeństwo czy skuteczność w obsłudze tak dużej liczby graczy. Podkreśla również, że Xbox Live bazuje na ponad 300 tysiącach serwerów.

Oczywiście korzystanie z Xbox Live nie odnosi się wyłącznie do gier, ale także różnego rodzaju usług multimedialnych pokroju Netflix. Biorąc to pod uwagę, Microsoft zdradził, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy użytkownicy otrzymali ponad 20 miliardów godzin xboksowej rozrywki. Taki wynik stanowi 17-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Microsoft nie określił jednak, ile z tych godzin odnosi się do grania, a ile na przykład do oglądania filmów czy seriali. Pamiętajmy również, że te dane dotyczą rynku amerykańskiego. Polska wersja usługi Live jest w porównaniu do rynków zachodnich uboga w aplikacje dodatkowe.

Warto pamiętać, że od premiery PlayStation 4 możliwość grania po sieci będzie zarezerwowana dla osób opłacających abonament PlayStation Plus. Na PlayStation 3 branie udziału w sieciowych pojedynkach jest cały czas darmowe.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.