Być może przyszłość wygląda nieco inaczej. Może składa się z ogromnej liczby twórców, którzy schodzą się przy odpowiednich projektach, a potem przechodzą do innych studiów, by tworzyć inne gry. I stąd będą brać się dobre tytuły. Wielcy wydawcy musieli istnieć, gdyż gry kosztowały za dużo. Istniały ogromne problemy z ich dystrybucją.
Sieć sklepów Walmart nie chciała mieć do czynienia z setką firm. Wolała wchodzić w kontakt z czterema lub pięcioma. Wiele z tych rzeczy się zmieniło za sprawą cyfrowej dystrybucji. Być może to, co zobaczymy w przyszłości, nie będzie takie, jak dała nam poznać przeszłość.
Fries wypowiadał się na końcu zeszłego roku na temat problemów, która stwarzają twórcom firmy, odpowiedzialne za sprzęt. Zalecał natychmiastowe zrezygnowanie z wymogów takich jak opłata za kolejne łaty do gier. Dodatkowo zalecał on również ostrożność w ignorowaniu firmy Apple, jeśli idzie o rynek konsolowy.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki