*Zawsze uważałem, iż „Koniec gry” jest porażką projektującego grę, nie gracza. To trochę jak powiedzenie: „Nie grałeś w grę tak, jak ja chciałem, żebyś w nią grał, więc teraz cię ukarałem i będziesz musiał do niej wrócić i grać tak długo, aż będziesz grać tak, jak ja zaplanowałem, że powinieneś grać. W grach z wartką akcją rozumiem ten zabieg. Ale w produkcjach fabularnych nie ma on najmniejszego sensu.” *
W Beyond: Two Souls nie będzie czarno-białych decyzji. Jeśli gracz podejmie wybór, który może zamknąć pewną ścieżkę fabularną, inna zostanie przed nim otwarta. Nie będzie musiał więc powtarzać niektórych fragmentów kilkukrotnie.
Co jeśli główna bohaterka – Jodie – zginie? Beyond: Two Souls to gra o śmierci, będzie w niej rzecz jasna ukazane, jak mówi Cage, co znajdować się może po drugiej stronie. Na pewno nie jest to czarny ekran - zapewnia.
I jeszcze na koniec cytat z jednego filmu o kosmitach:
Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem