Unreal Engine 4 w przeglądarce Firefox bez wtyczek

Gry przeglądarkowe są dla wielu osób synonimem prostej rozgrywki z oprawą graficzną, która wyraźnie odstaje od standardów współczesnych platform do grania. Produkcje pokroju Monster Madness Online (pierwsza komercyjna gra przeglądarkowa na silniku Unreal 3) po cichu przeczą takiemu podejściu i należy się spodziewać, że przyszłość przyniesie jeszcze więcej głosów za tym, by przeglądarki internetowe stanowiły alternatywę dla grania na konsoli czy w tradycyjnym znaczeniu na komputerze. Pierwszy krok w tym kierunku postawił Epic i Mozilla, prezentując technologię Unreal Engine 4 odpaloną w Firefoksie bez wtyczek.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/06/51/93/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5320b93f6b29c_First_Glimpse_of_Epic_s_Unreal_Engine_4_Running_in_Firefox.mov', });Unreal Engine 4 w przeglądarce Mozilli. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/prezentacja-unreal-engine-4-w-przegladarce-firefox,5861.html%3Etym">Powyższe wideo pochodzi z oficjalnego bloga Mozilli i stanowi dowód na to, że sieć jako potężna platforma do grania stale ewoluuje. W 2012 roku Tim Sweeney, szef Epic Games przewidywał, że za kilka lat uruchomienie dowolnej gry z najwyższej półki w przeglądarce internetowej jest bardzo prawdopodobnym scenariuszem. Co więcej, jego firma ma zamiar przykładać się do osiągnięcia takiego celu, między innymi poprzez współpracę z Mozillą.

Byliśmy zdumieni tym, co pionierska technologia Mozilli osiągnęła w sieci z pomocą Unreal Engine 3, więc nie wahaliśmy się przed podjęciem współpracy przy przeportowaniu Unreal Engine 4. Wierzymy, że sieć ma do odegrania kluczową rolę w przyszłości tworzenia i wdrażania gier - mówił Sweeney. Zdaniem założyciela Epic Games Mozilla dowiodła, że jest katalizatorem, dzięki któremu tak się stanie.

Efekty współpracy Mozilli i Epica w tej materii będzie można zobaczyć na żywo podczas Game Developers Conference (17-21 marca w San Francisco). Mozilla ma zamiar prezentować szeroki zakres rozwiązań partnerskich, skierowanych do twórców, którzy pragną okiełznać sieć jako potężną platformę do gier. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na tej stronie.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.