new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/06/51/93/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5320b93f6b29c_First_Glimpse_of_Epic_s_Unreal_Engine_4_Running_in_Firefox.mov', });Unreal Engine 4 w przeglądarce Mozilli. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Powyższe wideo pochodzi z oficjalnego bloga Mozilli i stanowi dowód na to, że sieć jako potężna platforma do grania stale ewoluuje. W 2012 roku Tim Sweeney, szef Epic Games przewidywał, że za kilka lat uruchomienie dowolnej gry z najwyższej półki w przeglądarce internetowej jest bardzo prawdopodobnym scenariuszem. Co więcej, jego firma ma zamiar przykładać się do osiągnięcia takiego celu, między innymi poprzez współpracę z Mozillą.
Byliśmy zdumieni tym, co pionierska technologia Mozilli osiągnęła w sieci z pomocą Unreal Engine 3, więc nie wahaliśmy się przed podjęciem współpracy przy przeportowaniu Unreal Engine 4. Wierzymy, że sieć ma do odegrania kluczową rolę w przyszłości tworzenia i wdrażania gier - mówił Sweeney. Zdaniem założyciela Epic Games Mozilla dowiodła, że jest katalizatorem, dzięki któremu tak się stanie.
Efekty współpracy Mozilli i Epica w tej materii będzie można zobaczyć na żywo podczas Game Developers Conference (17-21 marca w San Francisco). Mozilla ma zamiar prezentować szeroki zakres rozwiązań partnerskich, skierowanych do twórców, którzy pragną okiełznać sieć jako potężną platformę do gier. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na tej stronie.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu