Uncharted 3: Drake’s Deception - zapowiedź
Uncharted 3: Drake’s Deception - zapowiedź
26.01.2011 17:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Drake's Deception przeniesie nas w dwa lata po wydarzeniach znanych z Among Thieves i pojedynku z Lazarevichem. Drake i jego przyjaciel oraz mentor Victor „Sully” Sullivan zapoznają się bliżej z biografią Thomasa Edwarda Lawrence'a (na podstawie życiorysu tego żołnierza powstał film Lawrence z Arabii). Odkryją, iż Lawrence podczas kampanii bliskowschodniej odnalazł na pustyni Rub al-Khali zapomniane miasto, Atlantydę Piasku. Bohaterowie, jak przystało na podróżników, postanowią powtórzyć wyczyn Lawrence'a. Tak więc wątki mają się tu przeplatać niczym w wysokobudżetowej telenoweli brazylijskiej. Wystarczy dodać do tego osobowość Drake'a, wielkie zło, które w tej części ma reprezentować potajemne bractwo, władające magią oraz znające moce okultyzmu, i już mamy scenariusz, którego nie powstydziłyby się poprzednie części przygód Nathana.
Tajemnica arabskich piasków
Dla tych, którzy obawiają się tułaczki po pustyni, małe wyjaśnienie: owszem, tam właśnie znajduje się Atlantyda Piasków, ale większość czasu spędzimy w różnych zakątkach kuli ziemskiej, podróżując śladami Lawrence’a z Arabii, który zresztą podróżował śladami sir Francisa Drake'a. Jedna z plansz przeniesie nas na przykład do Francji, a dokładnie do starego, zniszczonego dworku, który w chwilę po naszym przybyciu zostanie zajęty przez członków tajemniczego bractwa. Oglądając udostępnione materiały dotyczące Uncharted 3, w tym przede wszystkim te pokazujące starcie w dworku, można wysnuć dwa wnioski: gra będzie jeszcze bardziej dynamiczna, a nacisk w większym stopniu niż ostatnio postawiony na walkę, zarówno tę w zwarciu, jak i na odległość.
Ostatni taki duet
Pod względem widowiskowości tytuł ten ma przypominać bardziej produkcje hollywoodzkie niż gry komputerowe. Akcja często będzie przerywana stworzonymi na silniku gry krótkimi scenkami, a bohaterowie mają odpowiednio reagować na dotykające ich wydarzenia. Animacji ma być multum, dzięki czemu postacie będą zachowywać się tak naturalnie, jak to tylko możliwe, między innymi zasłaniając twarze przed ogniem w płonącym dworku czy słaniając się ze zmęczenia na pustyni. Dodatkowo w trzeciej części Uncharted zostanie położony dużo większy nacisk na wspólne działania Nathana i Sully'ego, takie jak wyważanie drzwi, przenoszenie przeszkód, ochrona i osłanianie jeden drugiego czy ratowanie z pułapek.