Uncharted 3: Drake’s Deception - zapowiedź

Uncharted 3: Drake’s Deception - zapowiedź

Maciej Smoliński

26.01.2011 17:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Drake's Deception przeniesie nas w dwa lata po wydarzeniach znanych z Among Thieves i pojedynku z Lazarevichem. Drake i jego przyjaciel oraz mentor Victor „Sully” Sullivan zapoznają się bliżej z biografią Thomasa Edwarda Lawrence'a (na podstawie życiorysu tego żołnierza powstał film Lawrence z Arabii). Odkryją, iż Lawrence podczas kampanii bliskowschodniej odnalazł na pustyni Rub al-Khali zapomniane miasto, Atlantydę Piasku. Bohaterowie, jak przystało na podróżników, postanowią powtórzyć wyczyn Lawrence'a. Tak więc wątki mają się tu przeplatać niczym w wysokobudżetowej telenoweli brazylijskiej. Wystarczy dodać do tego osobowość Drake'a, wielkie zło, które w tej części ma reprezentować potajemne bractwo, władające magią oraz znające moce okultyzmu, i już mamy scenariusz, którego nie powstydziłyby się poprzednie części przygód Nathana.

Tajemnica arabskich piasków

Dla tych, którzy obawiają się tułaczki po pustyni, małe wyjaśnienie: owszem, tam właśnie znajduje się Atlantyda Piasków, ale większość czasu spędzimy w różnych zakątkach kuli ziemskiej, podróżując śladami Lawrence’a z Arabii, który zresztą podróżował śladami sir Francisa Drake'a. Jedna z plansz przeniesie nas na przykład do Francji, a dokładnie do starego, zniszczonego dworku, który w chwilę po naszym przybyciu zostanie zajęty przez członków tajemniczego bractwa. Oglądając udostępnione materiały dotyczące Uncharted 3, w tym przede wszystkim te pokazujące starcie w dworku, można wysnuć dwa wnioski: gra będzie jeszcze bardziej dynamiczna, a nacisk w większym stopniu niż ostatnio postawiony na walkę, zarówno tę w zwarciu, jak i na odległość.

Ostatni taki duet

Pod względem widowiskowości tytuł ten ma przypominać bardziej produkcje hollywoodzkie niż gry komputerowe. Akcja często będzie przerywana stworzonymi na silniku gry krótkimi scenkami, a bohaterowie mają odpowiednio reagować na dotykające ich wydarzenia. Animacji ma być multum, dzięki czemu postacie będą zachowywać się tak naturalnie, jak to tylko możliwe, między innymi zasłaniając twarze przed ogniem w płonącym dworku czy słaniając się ze zmęczenia na pustyni. Dodatkowo w trzeciej części Uncharted zostanie położony dużo większy nacisk na wspólne działania Nathana i Sully'ego, takie jak wyważanie drzwi, przenoszenie przeszkód, ochrona i osłanianie jeden drugiego czy ratowanie z pułapek.

Źródło artykułu:WP Gry
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.