Twórcy Saints Row skasowali postapokaliptyczną piaskownicę
Amerykańskie studio Volition jest znane przede wszystkim z serii Saints Row, chociaż może się również pochwalić produkcją cyklu Red Faction czy dosyć zapomnianego już The Punishera na PlayStation 2, pecety i pierwszego Xboksa. W styczniu 2013 roku developer stał się częścią koncernu wydawniczego Koch Media i wygląda na to, że miał dla niego stworzyć zupełnie nową grę z otwartym światem, przypominającym realia filmowego Mad Maksa.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/e6/38/07/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/saintsrow4_recenzja.mov', });Wideorecenzja Saints Row IV. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/wideorecenzja-saints-row-iv,5479.html%3Etym">Greg Donovan, starszy producent Volition mówił o niezapowiedzianym projekcie swojego studia podczas Game Development Conference. Jak podaje ShackNews, nowy sandboks określany roboczo jako Zeus miał być postapokaliptycznym westernem, w którym pierwsze skrzypce grałby twardy rewolwerowiec. Akcja gry została umiejscowiona w Rio, i w przeciwieństwie do ostatnich sandboksów Volition, Zeus stawiał w głównej mierze na rozgrywkę bez udziału pojazdów.
Twórcy celowali ze swoim tytułem w konsole nowej generacji i według słów producenta, byli zadowoleni z postępującego procesu. Donovan dodał jednak: Słusznie czy nie, wiemy, że mogliśmy zrobić tę grę, ale zajęłoby to zbyt wiele czasu. Ostatecznie Zeus trafił więc do kosza i nie zapowiada się, by Volition wróciło do zawartych w nim pomysłów. Przynajmniej nie wprost, bowiem pewnym jest, że studio pracuje właśnie nad kolejnym tajnym projektem.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki