Twórcy inFamous wdzięczni autorom Uncharted
Twórcy nadchodzącego ** inFamous 2, ekipa Sucker Punch, podziękowali studiu Naughty Dog, autorom serii Uncharted**, za pomoc przy tworzeniu ich gry.
06.07.2010 | aktual.: 07.07.2010 05:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Dostaliśmy pewne informacje od Naughty Dog, kiedy byliśmy na trzy miesiące przed wypuszczeniem pierwszej części inFamous i nie podobał nam się nasz system wspinaczki”, mówi założyciel Sucker Punch, Brian Fleming.
„To naprawdę wspaniałe, bo dostaliśmy wsparcie od kogoś kogo szanujemy i podziwiamy oraz wiemy, że naprawdę, szczerze, chce nam pomóc. Nie chcieli nas ochrzanić, tylko dać nam informacje, których nie można wywnioskować ze zwykłych testów gry”.
„Nie chodzi tylko o technologię, chociaż oczywiście oni także są w tym wspaniali. Świetne jest ich podejście do zintegrowania gry z całą historią. To niesamowite zobaczyć ludzi których szanujesz – a każdy powinien ich szanować po tym, co zrobili przez ostatnie 20 lat – po czym wyciągnąć lekcje z ich pracy”.
Fleming dodał, że marzy mu się tak duży skok jakościowy między obiema częściami inFamous, jaki nastąpił między Uncharted, a Uncharted 2.
inFamous 2 ukazać ma się w przyszłym roku na PlayStation 3.