Następna gra Zeptolab ma być czymś całkowicie niespodziewanym. Na razie jednak studio liczy zyski z nowo wydanego Cut The Rope: Time TravelMisha Lyalin, szef studia odpowiedzialnego za przebojowe Cut the Rope, wyznał w rozmowie z ibtimes, że ogromnym problemem w odniesieniu do twórców gier na komórki i tablety jest samo podejście do tworzenia nowych produkcji. Jego zdaniem większość developerów zaczyna proces twórczy od założenia: Musimy zrobić grę free to play, bo na tym zarabia się mnóstwo kasy. W pierwszej kolejności nie zastanawiają się więc nad formą gry i ewentualnym wprowadzeniem jakichkolwiek innowacji. Oczywiście reprezentowane przez niego Zeptolab działa odwrotnie.
Szef studia uważa ponadto, że kres popularności gier typu puzzle może nadejść szybciej, niż się ktokolwiek spodziewa. Taka rozgrywka była wykorzystywana od zawsze - mówił Lyalin i dodał, że zainteresowanie grami pokroju Angry Birds wzrosło z chwilą rozpowszechnienia ekranów dotykowych. Nie sądzę jednak, by ten przepis mógłby być wykorzystywany w nieskończoność. Moim zdaniem jedynym dobrym przepisem jest ciągłe robienie nowych rzeczy i łamanie obowiązujących zasad.
Zdaniem Lyalina twórcy gier mobilnych nie mogą ignorować rozwoju technologicznego i w ten sposób trzymać się schematu, który sprawdza się od kilku lat. Szef Zeptolab wróży, że urządzenia będą się nadal zmieniać, smartfony nabiorą nowych kształtów, ekrany tabletów będą się wyginać i reagować na dotyk z każdej strony. Dlatego też nowe urządzenia będą potrzebowały nowych gier, a sprawdzone schematy będą musiały odejść w zapomnienie.