Twórca Dead or Alive przeprasza za poziom trudności swoich gier
Twórca serii Dead Or Alive oraz Ninja Gaiden, Tomonobu Itagaki, dość zaskakująco przeprosił fanów za poziom trudności w swoich grach. Szczególnie ostatni boss z czwartej części Dead Or Alive sprawił, że Itigaki ma teraz ogromne wyrzuty sumienia.
„Finałowy boss w Dead Or Alive 4 był zdecydowania za trudny. Przepraszam za to. To moja wina i jest mi naprawdę przykro”, mówi Itagaki.
„Ninja Gaiden za to celowo było tak trudne. To miała być gra dla graczy oldschoolowych, więc chciałem uszczęśliwić hardcore’owców. Z kolei Ninja Gaiden 2 zostało źle zbalansowane. To była tragedia. Naprawdę”.
Na pocieszenie Itagaki dodał, że jego kolejna gra, Devil's Third będzie nie tylko perfekcyjnie zbalansowana. Twórca uważa, że będzie to po prostu „najlepsza gra na świecie”.
Devil’s Third ukazać ma się na PlayStation 3 i Xboksie 360. Data premiery nie jest jeszcze znana.