Trailer Ja, Inkwizytor ukazuje fragmenty polskiej gry

Polska gra na motywach Cyklu Inkwizytorskiego Jacka Piekary? Brzmi intrygująco.

I, the Inquisitor
I, the Inquisitor
Źródło zdjęć: © I, the Inquisitor
Marcin Hołowacz

24.05.2022 | aktual.: 01.06.2022 11:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jacek Piekara to znany polski pisarz fantasy, a tworzony przez niego Cykl Inkwizytorski został doceniony przez szerokie grono czytelników. Warto przypomnieć również fakt, że Jacek Piekara pisał dla czasopism poświęconych tematyce gier, jak chociażby Gambler czy Click. Nabiera to na znaczeniu właśnie teraz, gdy jego twórczość ma zostać przeniesiona do świata rozrywki elektronicznej.

Ja, Inkwizytor ma pierwszy trailer z gameplayem

Mordimer Madderdin jest głównym bohaterem Cyklu Inkwizytorskiego. To utalentowany człowiek, który zdobył licencję inkwizytorską i stał się bardzo skuteczny w swym fachu. Trzeba podkreślić, że do istotnych narzędzi jego pracy zalicza się zadawanie cierpienia, a według zapowiedzi twórców gry Ja, Inkwizytor w tytule nie powinno zabraknąć brutalnych scen.

Pierwszy zwiastun pojawił się rok temu (26 maja 2021) i była to wyłącznie animacja CGI, bez jakichkolwiek fragmentów rozgrywki. Teraz gracze mogą nacieszyć oczy zupełnie nowym pokazem, w którym nie zabrakło odrobiny gameplayu. Niestety są to wyjątkowo krótkie urywki, lecz da się w nich dostrzec np. miejskie życie, walkę na miecze, a nawet… pradawne zło!

Możliwość wcielenia się w Mordimera Madderdina gracze dostaną pierwszy raz w historii. Przy okazji warto zwrócić uwagę na to, że I, The Inquisitor przedstawia alternatywną wizję świata, w której Jezus nie umarł na krzyżu. Zamiast tego zabrał się za szerzenie kary dla niewiernych, a po upływie 1500 lat jego Święte Oficjum wciąż rządzi światem.

W informacji prasowej podano, że nad I, The Inquisitor w The Dust pracuje ponad 30 ludzi. Są to między innymi osoby mające doświadczenie z takich projektów, jak Dying Light 2 czy Cyberpunk. Na koniec zostawiam fragment wypowiedzi Jakuba Wolffa, CEO The Dust, który ma pozytywne nastawienie do aktualnie trwających prac.

Jestem przekonany, że mamy to, czego potrzeba, aby stworzyć wyjątkową grę.

Jakub Wolff, CEO The Dust

Marcin Hołowacz, dziennikarz Polygamii

wiadomościJacek Piekarapolskie gry
Komentarze (14)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.