Trailer Ja, Inkwizytor ukazuje fragmenty polskiej gry

Trailer Ja, Inkwizytor ukazuje fragmenty polskiej gry
24.05.2022 10:58
I, the Inquisitor
I, the Inquisitor
Źródło zdjęć: © I, the Inquisitor

Polska gra na motywach Cyklu Inkwizytorskiego Jacka Piekary? Brzmi intrygująco.

Jacek Piekara to znany polski pisarz fantasy, a tworzony przez niego Cykl Inkwizytorski został doceniony przez szerokie grono czytelników. Warto przypomnieć również fakt, że Jacek Piekara pisał dla czasopism poświęconych tematyce gier, jak chociażby Gambler czy Click. Nabiera to na znaczeniu właśnie teraz, gdy jego twórczość ma zostać przeniesiona do świata rozrywki elektronicznej.

Ja, Inkwizytor ma pierwszy trailer z gameplayem

Mordimer Madderdin jest głównym bohaterem Cyklu Inkwizytorskiego. To utalentowany człowiek, który zdobył licencję inkwizytorską i stał się bardzo skuteczny w swym fachu. Trzeba podkreślić, że do istotnych narzędzi jego pracy zalicza się zadawanie cierpienia, a według zapowiedzi twórców gry Ja, Inkwizytor w tytule nie powinno zabraknąć brutalnych scen.

Pierwszy zwiastun pojawił się rok temu (26 maja 2021) i była to wyłącznie animacja CGI, bez jakichkolwiek fragmentów rozgrywki. Teraz gracze mogą nacieszyć oczy zupełnie nowym pokazem, w którym nie zabrakło odrobiny gameplayu. Niestety są to wyjątkowo krótkie urywki, lecz da się w nich dostrzec np. miejskie życie, walkę na miecze, a nawet… pradawne zło!

Możliwość wcielenia się w Mordimera Madderdina gracze dostaną pierwszy raz w historii. Przy okazji warto zwrócić uwagę na to, że I, The Inquisitor przedstawia alternatywną wizję świata, w której Jezus nie umarł na krzyżu. Zamiast tego zabrał się za szerzenie kary dla niewiernych, a po upływie 1500 lat jego Święte Oficjum wciąż rządzi światem.

W informacji prasowej podano, że nad I, The Inquisitor w The Dust pracuje ponad 30 ludzi. Są to między innymi osoby mające doświadczenie z takich projektów, jak Dying Light 2 czy Cyberpunk. Na koniec zostawiam fragment wypowiedzi Jakuba Wolffa, CEO The Dust, który ma pozytywne nastawienie do aktualnie trwających prac.

Jestem przekonany, że mamy to, czego potrzeba, aby stworzyć wyjątkową grę.

Jakub Wolff, CEO The Dust

Marcin Hołowacz, dziennikarz Polygamii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)