Torchlight II nie szukuje się do podboju konsol

20 września minie rok, od kiedy pecetowi fani bezustannego klikania myszką i zwiedzania lochów mogą się zagrywać w Torchlighta II. Produkcja amerykańskiego Runic Games zyskała uznanie graczy i krytyków, więc szkoda byłoby zmarnować szansę na dostarczenie tego hack'n'slasha szerszemu gronu konsolowych odbiorców. Niestety, twórcy gry nie mają dobrych wiadomości w tej kwestii.

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/8/7/6/876cfefb296d651c71c9f2a975d03c63/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/torchlight_2_ql_gotowy.mov', });Torchlight II - gramy i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/nieczyste-zagrywki-kontra-torchlight-2,4919.html%3Etym">Jak podaje VG247, w rozmowie z przedstawicielem Runic Games padło jasne sformułowanie dotyczące konsolowej wersji Torchlighta II. Mianowicie, developer nie ma w planach przenoszenia tej gry na konsole obecnej, jak i nowej generacji. Powtórka sytuacji z pierwszym Torchlightem, który trafił na Xboksa 360 (wersja na PlayStation 3 również była brana pod uwagę), jest więc bardzo mało prawdopodobna.

A szkoda, bowiem pecetowy Torchlight II trafił w gusta wielu graczy i okazał się komercyjnym sukcesem. Warto przypomnieć, że w zaledwie 3,5 miesiąca gra przekroczyła milion sprzedanych egzemplarzy. Na kolejny milion Runic Games czekało do czerwca bieżącego roku.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.