W tej chwili możecie odetchnąć z ulgą. Co prawda nie pojawi się Timesplitters 4, ale fani i byli pracownicy Free Radical Design pracują nad kolejną częścią serii, która ukazać się ma na PlayStation 4. Timesplitters Rewind ma być zupełnie nową i odświeżona kolekcją map, broni i postaci z trzech poprzednich części. Wiadomo też, iż działać będzie na silniku CryEngine 3.
Dlaczego gra powstaje na PS4? Jak mówił Michael Hubicka, szef projektu, twórcy nie chcą przegapić swej szansy. Są przekonani, iż Crytek da im zielone światło na wydanie tytułu na PlayStation 4. Nie chcą więc, kiedy możliwość ta zostanie im przedstawiona, zaczynać pracy zupełnie od podstaw. W tej chwili dużą część ich pracy nad grą pochłaniają częste wizyty w departamencie prawnym Cryteka. Swoją drogą: to, że gra jest w tej chwili tworzona na daną platformę, nie oznacza, że na owej platformie się ukaże.
W każdym razie miło jest po tylu latach ponownie zobaczyć to, co tak dobrze znamy z trzech pierwszych części gry.
[Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki](http://dot.wp.pl/redir?SN=dpp&url=http%3A%2F%2Fforgeofempires.wp.pl%2F%3Fgry target=_blank>