The Beast Inside okazało się sukcesem. Polskie studio planuje kontynuację

Illusion Ray ma powody do świętowania. Ich produkcja zatytułowana The Beast Inside zalicza kapitalny sukces wydawniczy. Twórcy dzielą się swoimi planami na przyszłość, a wśród nich jest nawet kolejna odsłona tej gry.

The Beast Inside
The Beast Inside
Źródło zdjęć: © YouTube

The Beast Inside zadebiutowało 17 października 2019 roku i z miejsca zostało pozytywnie przyjęte przez społeczność graczy. Ten psychologiczny horror urzeka swoim klimatem oraz korzystną oprawą graficzną. Wykorzystując Unreal Engine 4 oraz technikę fotogrametrii udało się uzyskać niezwykle intensywną rozgrywkę.


Gra otrzymała nagrodę Pixel Award, a sprzedaż na komputery osobiste osiągnęła wynik 512 tys. egzemplarzy. 84 proc. pozytywnych ocen na platformie Steam potwierdza dodatkowo siłę tej produkcji. Twórcy chcą iść za ciosem i już teraz zapowiadają kolejne projekty.

Planujemy w pełni skoncentrować się na bliższych nam gatunkach gier, opartych na wnikliwej i niejednoznacznej fabule z elementami akcji i przygody, które w naszej opinii posiadają największy potencjał. Stawiamy na pomysł, dokładne planowanie i końcową jakość, by finalnie dać produkt, który szczerze sprawi graczowi ogromną frajdę.

Łukasz SmagaCEO Illusion Ray

Pierwszym z nich jest wydanie na Halloween konsolowej wersji The Beast Inside. Mowa tu zarówno o poprzedniej, jak i obecnej generacji konsol. W planach znajduje się również The Beast Inside II. Kontynuacja ma pojawić się na przełomie 2024 i 2025 roku.


Tu ambitne plany Illusion Ray się nie kończą. W produkcji znajduje się Wardogz, czyli gra z gatunku action RPG, osadzona w unikalnym, dieselpunkowym świecie. Dzieło ma zadebiutować pod koniec 2023 roku, jednak nie znamy docelowych platform.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.