The Beast Inside okazało się sukcesem. Polskie studio planuje kontynuację
Illusion Ray ma powody do świętowania. Ich produkcja zatytułowana The Beast Inside zalicza kapitalny sukces wydawniczy. Twórcy dzielą się swoimi planami na przyszłość, a wśród nich jest nawet kolejna odsłona tej gry.
The Beast Inside zadebiutowało 17 października 2019 roku i z miejsca zostało pozytywnie przyjęte przez społeczność graczy. Ten psychologiczny horror urzeka swoim klimatem oraz korzystną oprawą graficzną. Wykorzystując Unreal Engine 4 oraz technikę fotogrametrii udało się uzyskać niezwykle intensywną rozgrywkę.
Gra otrzymała nagrodę Pixel Award, a sprzedaż na komputery osobiste osiągnęła wynik 512 tys. egzemplarzy. 84 proc. pozytywnych ocen na platformie Steam potwierdza dodatkowo siłę tej produkcji. Twórcy chcą iść za ciosem i już teraz zapowiadają kolejne projekty.
Pierwszym z nich jest wydanie na Halloween konsolowej wersji The Beast Inside. Mowa tu zarówno o poprzedniej, jak i obecnej generacji konsol. W planach znajduje się również The Beast Inside II. Kontynuacja ma pojawić się na przełomie 2024 i 2025 roku.
Tu ambitne plany Illusion Ray się nie kończą. W produkcji znajduje się Wardogz, czyli gra z gatunku action RPG, osadzona w unikalnym, dieselpunkowym świecie. Dzieło ma zadebiutować pod koniec 2023 roku, jednak nie znamy docelowych platform.