Tym razem, koncern Ubisoft oficjalnie poinformował, że jego najnowsze produkcje współpracować będą z tak zwaną technologią amBX. Każdy, kto pogrywał już w nieco starsze produkcje takie jak Quake IV czy też Toca Race Driver 3 miał już z tym do czynienia, jednakże czym tak naprawdę jest amBX?
Otóż, jest to specjalny system stworzony przez firmę Philips, dzięki któremu skrypty, silnik gry oraz specjalnie do tego zaprojektowane urządzenia świetnie ze sobą współgrają i przenoszą bodźce odbierane w grze, do świata rzeczywistego. I tak oto, Ambient Intelligent Environment to inaczej: wentylatory, podkładki wibrujące, lampy podświetlające ścianę, kontroler czy też zintegrowany system dźwiękowy. Dzięki tejże technologii, możliwym jest chociaż na pozór, przeniesienie całej akcji z ekranu monitora do naszej szarej rzeczywistości.
Ubisoft już wczoraj oficjalnie potwierdził, że wiejący nam w twarz wiatr, wibrację czy też efekty świetlne i dźwiękowe dostępne będą w takich perełkach jak chociażby Far Cry 2 czy też Brothers in Arms: Hell’s Highway.
Dla Nas, najważniejszą informacją jest fakt, że wszystkie te gadżety zadebiutują również w Polsce, a ich dystrybutorem zostanie firma Cenega Poland.