Pomysł na grę Serellan LLC, studia założonego przez projektanta pracującego nad Ghost Recon Advance Warfighter czy Halo: Reach, trafił w zeszłym roku na Kickstartera. Założona suma 200 tysięcy dolarów została uzbierana z niewielką górką (21 833 dolary), dzięki czemu prace nad tytułem nabrały nowego tempa, a twórcy pokazali światu materiał wideo z wczesnej wersji gry.
Widać taktyczne wychylanie się zza rogu, powolne przemierzanie pustych korytarzy i szukanie przeciwnika. Czyli styl, od którego odzwyczailiśmy się ostatnimi czasy, za co należy winić najpopularniejszych przedstawicieli militarnych strzelanek FPP. Albo nas samych, bo kupujemy właśnie takie gry. Tak czy inaczej Takedown: Red Sabre ma nam przypomnieć zamierzchłe czasy, gdy pecetowcy ślinili się do Rainbow Six, dokładnie planując każdą misję i zapominając o stylu Rambo.
Co z tego wyniknie? Mamy się o tym przekonać jeszcze w tym roku na PC (platforma wiodąca), Xboksie 360 i PlayStation 3. Więcej informacji o grze znajdziecie na oficjalnej stronie.