Super Roman Conquest - strategia twórców Star Wars 1313
Super Roman Conquest to pierwszy projekt SeaCliff Interactive, studia założonego przez dwóch weteranów LucasArts, którzy do niedawna współtworzyli Star Wars 1313 i Star Wars: First Assault. Autorska gra różni się diametralnie od tytułów tworzonych dla Lucasa, gdyż ma nam przypomnieć erę 16 bitów i klasyczne strategie.
Twórcy określają Super Roman Conquest jako side-scrollowana, wielopłaszczyznowa strategia czasu rzeczywistego 3D. O co im chodzi, możecie zobaczyć na powyższym filmiku, ale zwróćcie uwagę, że zaprezentowany materiał nie odzwierciedla finalnego wyglądu gry. Tym niemniej pod względem estetyki autorzy mają zamiar nawiązać do charakteru 16-bitowych produkcji. Rozgrywka ma zaś łączyć elementy współczesnych RTS-ów z klasycznymi pomysłami Myth II, czy ich ulubionej niezależnej strategii - FTL.
Projekt Super Roman Conquest trafił na Kickstartera, na którym twórcy zamierzają uzbierać zaledwie 30 tysięcy dolarów. Z opisu na stronie wynika, że podstawowe elementy rozgrywki są już na miejscu, zaś aktualna praca dotyczy elementów metagry i przygotowaniu dodatkowej treści (jednostek, map etc.). Całość ma być gotowa latem 2014 roku, ale jeszcze w okolicy tegorocznych świąt developer zamierza wypuścić zamkniętą beta wersję. Super Roman Conquest ukaże się na PC, Mac, Linux i Ouya.
Więcej informacji znajdziecie na stronie kickstarterowej zbiórki.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem