O Sui Generis pisałem już rok temu, kiedy projekt znajdował się jeszcze na Kickstarterze. Ostatecznie zbiórka zakończyła się sukcesem (160 tysięcy z zakładanych 150 tysięcy funtów), dzięki czemu twórcy z Bare Mettle Entertainment mogli dalej dłubać przy realistycznej fizyce gry i proceduralnie animowanych ruchach postaci. Twórcy chwalą się, że każde machnięcie mieczem, toporem, czy naciągnięcie cięciwy łuku będzie wyglądało wyjątkowo i niepowtarzalnie.
To samo tyczy się wykorzystania elementów otoczenia, które są w pełni interaktywne i mogą odgrywać ważną rolę w poszczególnych starciach. Czy tak faktycznie będzie? Okaże się dopiero w maju 2014 roku, gdyż właśnie na ten miesiąc twórcy wyznaczyli sobie deadline. Oczywiście po premierze mamy się spodziewać usprawnień i rozwinięć - oby nie w formie łatek, naprawiających błędy, które powinny być wyeliminowane przed wydaniem.
Zainteresowanych realistycznym wymachiwaniem bronią białą odsyłam na oficjalną stronę Sui Generis, z której pochodzi powyższy zwiastun.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki