Stray otrzyma dedykowany przycisk do miauczenia
Premiera Stray odbędzie się już za kilka tygodni. Nic więc dziwnego, że ostatnio o produkcji słyszymy coraz więcej. Kolejne informacje dotyczą specjalnego przycisku i czasu trwania gry.
Niektóre zagraniczne redakcje miały już okazję przetestować wersję preview Stray. Dzięki temu dowiedzieliśmy się między innymi, że tytuł otrzyma dedykowany przycisk do miauczenia. Podobne rozwiązanie zastosowano chociażby w Untitled Goose Game (choć oczywiście tam mieliśmy upierdliwe gęganie – a to jednak jest różnica).
Wiele osób po cichu liczy, że Stray zrobi też użytek z technologii DualSense – twórcy gier już niejednokrotnie pokazali, że w wibracjach haptycznych w kontrolerze do PS5 drzemie wielki potencjał. Skoro już o drzemce mowa, to fajnie byłoby na przykład czuć pod palcami mruczenie rezolutnego sierściucha. Ale czy tak będzie, przekonamy się niebawem.
Natomiast kolejną informacją od zagranicznych portali jest to, że Stray nie będzie długą produkcją. Media sugerują, że przejście tytułu od BlueTwelve Studio nie powinno nam zająć więcej niż 7-8 godzin. No, chyba że, jak na prawdziwego kota przystało, wiedzeni ciekawością zechcemy zajrzeć w każdy zakamarek mrocznego miasta: wtedy ukończenie intrygującej przygody może potrwać około 10 godzin.
Stray przeniesie nas do świata z przyszłości, gdzie rolę ludzi przejęły roboty. Bohater zostaje oddzielony od rodziny i musi poradzić sobie w opustoszałym mieście. Tytuł ma stawiać przede wszystkim na eksplorację i rozwiązywanie łamigłówek, ale nie zabraknie tu także elementów zręcznościowych – w końcu koty to nie tylko wyjątkowo bystre, ale i zwinne zwierzaczki.
Datę premiery gry o zbłąkanym jegomościu ustalono na 19 lipca 2022. Wtedy produkcja trafi na pecety i konsole PlayStation 4 i PlayStation 5. Jeśli jesteście zainteresowani graniem na pecetach, to zapewne chcecie wiedzieć, czy Wasz komputer sprosta wymaganiom kota. Sprzętowe rekomendacje Stray – zarówno minimalne, jak i rekomendowane – znajdziecie pod tym adresem.