Sterowanie w Killzone 3 ma być mniej ociężałe
Jedną z głównych wad Killzone’a 2 było, według niektórych graczy, sterowanie. Pojawiły się głosy, że jest ono zbyt ociężałe, a bohater reaguje na ruchy pada ze znacznym opóźnieniem. Według developera gry, Guerrilla Games, w Killzone 3 wada ta ma zostać poprawiona.
19.07.2010 | aktual.: 20.07.2010 05:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Chcemy zatrzymać poczucie odpowiedniej wagi broni, ale też sprawić, że sterowanie będzie szybciej reagować na ruchy gracza”, mówi Mathijs de Jonge z Guerrilla.
„Naszym priorytetem przy rozpoczęciu prac nad sterowaniem w Killzone 3, było wysłuchanie uwag graczy – tego co im się podobało, a co nie oraz co powinno być poprawione”.
„Dokładność sterowania i jego szybkość odpowiadania na działania gracza, to nasz główny cel. Jednocześnie chcemy też zachować odpowiednią wagę broni, bo to podobało się większości graczy”.
Zespół zapewnia, że udało im się już osiągnąć mniejsze opóźnienie w sterowaniu, ale nadal nad tym pracują. O wynikach tych prac przekonamy się na początku roku, kiedy gra trafi na rynek.