Starcraft 2 nie ma być innowacyjny
Gracze uczestniczący w becie Starcrafta 2 najbardziej krytykują fakt, że rozgrywka wieloosobowa niewiele zmieniła się od 1998 roku, czyli czasu wydania pierwszej części gry.
Daniel Browder, projektant pracujący nad SC 2, odpowiedział na te zarzuty stwierdzeniem, że jeżeli coś nie jest zepsute, to nie trzeba tego naprawiać. Jakość pierwszego tytułu była na tyle wysoka, że przy kontynuacji nie trzeba wiele poprawiać.
”Nie próbujemy być innowacyjni. Nie zmieniamy tylko po to, żeby coś zmienić. Stawiamy na jakość, a było jej tyle w poprzedniej części, że nie byliśmy pewni czy pewne rzeczy jesteśmy w stanie zrobić lepiej”.
”Porównałbym to do Civilization albo Team Fortress, w których twórcy udoskonalają produkcję z części na część tworząc coś naprawdę świetnego”.
Browder dodał także, że zdaje sobie sprawę z faktu, że istnieje spora część użytkowników, którzy koniecznie chcą czegoś nowego. Dla nich stworzona jest kampania dla jednego gracza, która powinna zaspokoić tę potrzebę.
Gra pojawić ma się w pierwszej połowie tego roku, a my zapraszamy do relacji z beta testu.