Star Wars Battlefront w rękach najlepszych pracowników EA

Star Wars: Battlefront, jeden z najbardziej zaskakujących tytułów, pokazanych w trakcie prezentacji EA na tegorocznym E3, powstaje w studiu DICE. Dlaczego jednak to właśnie twórcy Battlefielda wzięli się za reanimację popularnej niegdyś strzelanki w uniwersum Lucasa? Przedstawiciel EA twierdzi, że głównym powodem była pasja i zaangażowanie do zrealizowanie tego projektu przez szwedzkie studio.

Jakub Zagalski

Patrick Soderlund z EA Games Label został ostatnio przepytany przez MCV na temat planów jego firmy związanych z przyszłą generacją konsol. Jak nie trudno zgadnąć, jednym z tematów była nowa odsłona Star Wars: Battlefront, nad którą pracuje studio DICE.

Soderlund zdradził, że inicjatywa zrealizowania takiego projektu wyszła bezpośrednio od developera. Jeśli masz zespół, który wykazuje entuzjazm i chęć zbudowania czegoś, wyniki będą znacznie lepsze, niż gdyby zespół robił grę, bo ktoś im tak kazał. W przypadku DICE i Star Wars Battlefront było oczywiste, że musimy im dać taką możliwość - mówił reprezentant EA Games Label.

Z drugiej strony Soderlund zwrócił uwagę na fakt, że branża widziała już mnóstwo słabych gier, wykorzystujących znane licencje. Za przykład podał to, co robiło Warner Bros. z licencją Batmana, ale przy okazji sam uderzył się w piersi za działania własnej firmy. Jego zdaniem zewnętrzne marki trzeba traktować jak własne i przydzielać do realizacji takich projektów najlepszych ludzi. Właśnie takie podejście przyjęliśmy w przypadku Gwiezdnych wojen - zadeklarował, dając wyraźny sygnał, jaką pozycję w wewnętrznych studiach EA ma aktualnie DICE.

O samej grze wiadomo na razie tylko tyle, że powstaje w oparciu o silnik Frostbite 3. Pełny wywiad MCV z Patrickiem Soderlundem znajdziecie tutaj.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.