Parker wypowiadał się na ten temat podczas jednego z paneli dyskusyjnych na tegorocznym Comic-Conie. Żartował, że kiedy scenariusz trafił w ręce osób odpowiedzialnych za stworzenie gry, mówili oni, że będzie gotowa w sam raz na okres świąteczny 2032 roku. Podobno historia przedstawiona na łamach scenariusza zawierała wszystkie postaci znane z uniwersum South Park. Zaproponowano autorom wycięcie dużej części fabuły i umieszczenie jej fragmentów w DLC, które miały być dodane później. Autorom, mówiąc delikatnie, taki pomysł się nie spodobał. Zamiast tego myślą oni raczej o wydaniu pominiętych wątków w formie odcinków serialu.
A jak wyglądała reakcja autorów na upadek THQ? Dowiedzieli się o nim z gazet. Kiedy natomiast przeczytali o tym, kto wykupił prawa do South Park: The Stick of Truth, byli niezwykle podekscytowani. Zaraz też rozpoczęli rozmowy z ekipą z Ubisoftu. A co sądzą o pracy nad grą? Dla nich, jak podkreślał Parker, był to długi na pół roku wtorek – odnoszą się tu do dnia przed wydaniem odcinka, kiedy wciąż trwają jeszcze, znacznie wtedy przyśpieszone, prace nad nim.
Premiery South Park: The Stick of Truth spodziewać się możemy w listopadzie.