Sony ogranicza liczbę pracowników trzech europejskich developerów
Po zwolnieniach w oddziale Sony w Santa Monica przyszła pora na cięcia etatów w Europie. Pracę straciła nieujawniona liczba osób z trzech studiów developerskich na Starym Kontynencie. W tym Evolution Studios, pracujące aktualnie nad Driveclub dla PlayStation 4.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/c5/4e/a7/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/52df722f8a78e_Driveclub_Brand_Guidelines_Video.mov', });Driveclub - zwiastun. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/driveclub-nowy-zwiastun,5744.html%3Etym">Sony Computer Entertainment Europe potwierdziło serwisowi VideoGamer, że z dotychczasowymi posadami pożegnała się część członków trzech brytyjskich studiów: Evolution Studios, Guerilla Cambridge i SCE London Studio. W SCE Worldwide Studios odbywają się regularne przeglądy, by zapewnić, że środki, które mamy w tak konkurencyjnym biznesie pozwalają tworzyć i produkować innowacyjne i rentowne projekty wysokiej jakości - mówił rozmówca serwisu.
Co to oznacza w praktyce? Do końca nie wiadomo, gdyż zarówno przyszłe projekty Guerilla Cambridge, autorów Killzone: Najemnika, jak i SCE London Studio (ostatnio stworzyli The Playroom, wykorzystujący kamerę na PlayStation 4) nie były dotychczas ujawnione. Jedyna oficjalna informacja z obozu Sony dotyczy wyścigów od Evolution Studios, które mają nie ucierpieć w wyniku najnowszych wydarzeń.
Warto przy tym pamiętać, że Driveclub może być w dalszym ciągu daleki od ukończenia. Gra została pierwotnie zapowiedziana jako tytuł startowy szykowany na premierę PlayStation 4 w listopadzie zeszłego roku. Wkrótce jednak okazało się, że wydanie zostaje przesunięte na bliżej nieokreślony moment 2014 roku, a ostatnio przedstawiciel Sony mówił o powrocie na deski kreślarskie całego projektu.Na Ryby - sprawdź, czy da zrobić się dobrą grę o wędkowaniu