Sony nie przejęło Crasha Bandicoota
Activision, usuwające wszelkie odnośniki do marki Crash Bandicoot, znikające strony internetowe, tajemnicze sygnały w reklamie Sony - to wszystko miało wskazywać na możliwość powrotu maskotki pierwszego PlayStation pod skrzydła japońskiego giganta. Jak jest naprawdę? Po staremu, gdyż wirujący pożeracz jabłek należy w dalszym ciągu do Activision.
Wszystko zaczęło się od użytkownika Reddita, który zauważył intrygujące oznaki w obozie Activision. Okazuje się, że oficjalna strona poświęcona tytułom z serii Crash Bandicoot, należąca do wspomnianego wydawcy, została zdjęta z sieci. Mało tego. Wszystkie odnośniki, wiążące kultową markę z dotychczasowym właścicielem zniknęły z witryny Activision.
Oliwy do ognia dolało samo Sony, zamieszczając w swojej reklamie poświęconej PlayStation 4 (powyżej) ciekawy znak drogowy. Zatrzymując wideo na 48 sekundzie, po prawej stronie ekranu widać sylwetkę Crasha, "zmierzającą" w kierunku znaku, który może się kojarzyć z logiem Sony Computer Entertainment. Coś faktycznie mogło być na rzeczy, prawda?
źródło: allgamesbeta.comOstatecznie jednak Activision zdementowało te plotki. Jak podaje Game Informer, właściciel praw do marki Crash Bandicoot nie odstąpił Sony bohatera stworzonego przez Naughty Dog, i cały czas zastanawia się, w jaki sposób przywrócić serię do życia. Czyli znajdujemy się w punkcie wyjścia, gdyż takie deklaracje słychać przynajmniej od kilku lat. Ostatnia niewyścigowa gra z udziałem jamraja pasiastego, Crash: Mind over Mutant, została wydana w 2008 roku.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem