Skywind - remake Morrowinda na silniku Skyrima
Co by było, gdyby The Elder Scrolls III: Morrowind wyszedł w czasach Skyrima? Bez wizyty w równoległej rzeczywistości raczej się tego nie dowiemy. Grupa oddanych i twórczych fanów postara się za to pokazać, jak mogłaby wyglądać "trójka" na silniku gry z 2011 roku.
new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/0a/01/99/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/Skywind_Official_Development_Video_1.mov', });Skywind - za kulisami. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod href="http://gry.wp.pl/videoHD/skywind-za-kulisami,5718.html%3Etym">Projekt Skywind, czyli najogólniej rzecz ujmując remake kultowego Morrowinda wykorzystujący technologię z gry młodszej o prawie dekadę, powstaje od 2012 roku. Początkowo była to inicjatywa ośmiu moderów, którzy postawili przed sobą bardzo ambitne zadanie. Z czasem Skywindem zaczęło się interesować coraz więcej pomysłowych i uzdolnionych twórców, dzięki czemu grupa developerska rozrosła się do ponad siedemdziesięciu osób. W tym aktorów użyczających swojego głosu postaciom z gry, scenarzystów, specjalistów od projektowania broni etc.
Wszystko to (i wiele więcej) zostało wymienione w powyższym filmiku, rozpoczynającym nowy cykl Official Development Video. Jeżeli więc nie słyszeliście wcześniej o Skywindzie, a podoba wam się idea stojąca za tym projektem, koniecznie zaglądajcie na to forum. Twórcy pracujący nad remakiem proszą również o różne formy wsparcia: od najprostszych, czyli promowaniu materiałów związanych ze Skywindem po bardziej wyspecjalizowane, o których przeczytacie dokładniej tutaj.
Skywind znajduje się aktualnie w testowej fazie alfa (0.9.1) i jest do pobrania z tej strony. Znajdziecie tam również instrukcję instalowania pliku, ale należy pamiętać, że mod wymaga posiadania gry The Elder Scrolls V: Skyrim i The Elder Scrolls III: Morrowind w edycji Game of the Year lub z dodatkami Tribunal, Bloodmoon.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem