new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/c/6/5/c658d48a04baba7a99feb1ab707f386e/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/simcity_ql.mov', });SimCity - gramy (profesjonalnie) i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Frank Gibeau, prezes EA Labels w rozmowie z VentureBeat podkreślił, że największym szczęściem dla jego firmy jest posiadanie dużego grona lojalnych fanów. Sprzedaliśmy już ponad 2 miliony egzemplarzy, zaś liczba osób logujących się i grających jest na stałym poziomie. SimCity to sukces - mówił Gibeau. Jednocześnie przyznał, że niedocenianie żądań graczy w pierwszym miesiącu było dużą pomyłką.
EA cieszy się z ogromnego sukcesu gry Maxis, jak również rosnącej liczby użytkowników innych produktów ze swojej oferty. W najnowszym raporcie, podsumowującym pierwszy kwartał pod kątem sprzedaży, EA naliczyło 4 miliony abonentów Battlefieldowej usługi Premium (w maju informowano o 3,5 milionach), zaś Origin może się już pochwalić 50 milionami zarejestrowanych kont.