new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/9/2/7/9275ebcc181da0469c473c054f4bd083/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/planetside_2_ql.mov', });PlanetSide 2 - gramy i komentujemy. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod Tramell Isaac, dyrektor artystyczny SOE, powiedział ostatnio serwisowi Shack News, że silnik ForgeLight będzie podstawą dla wszystkich autorskich projektów developera. Przypomniał przy tym najmocniejsze strony tej technologii: Możemy wpuścić na jeden serwer 2000 osób i utrzymywać stałe 60 klatek animacji na sekundę dla każdego z nich. Nie zrobisz czegoś takiego z żadnym innym MMO. Koniec i kropka. Jednocześnie dodał, że całość uzupełnia oprawa graficzna, która może konkurować z najmocniejszymi przedstawicielami gatunku, obecnymi na rynku.
Niestety laudacja dla silnika ForgeLight i chęć wykorzystywania go do wszystkich przyszłych projektów, nie została poparta zapowiedzią konkretnych tytułów. Przyszłe plany SOE pozostają na razie tajemnicą, ale pamiętajmy, że PlanetSide 2 działa w pełnej wersji dopiero od listopada 2012 roku. Jedno jest jednak pewne - SOE nie zmarnuje potencjału ForgeLight na robienie korytarzowych strzelanek.
Jeżeli jeszcze nie zapoznaliście się z PlanetSide 2tym miejscu.