Shaq-Fu: A Legend Reborn sfinansowane

Lud przemówił, a właściwie zapłacił, dzięki czemu produkcja Shaq-Fu: A Legend Reborn stanie się faktem. Następca dwudziestoletniej bijatyki z konsol SNES i Mega Drive zebrał wymagane 450 tysięcy dolarów w ramach społecznościowej zbiórki w serwisie Indiegogo. Czy tym razem Shaq doczeka się porządnej gry ze swoim udziałem?

Jakub Zagalski

new WP.player({ width:610, height:343, autostart:false, url: 'http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,thumb/c6/ac/b9/fecf4bbe7a15e3253140f65c03820e85/5318e2e5e94e2_Shaq_Fu__A_Legend_Reborn_Game_Teaser.mov', });Shaq-Fu: A Legend Reborn - teaser. Wersję wideo w wyższej rozdzielczości znajdziecie pod tym adresemDeveloper Big Deez Productions przy współpracy z legendą NBA Shaquilem O'Neilem ruszył ze swoim projektem Shaq-Fu: A Legend Reborn na Indiegogo na początku marca. Zbiórka zakończyła się sukcesem (473 884 z wymaganych 450 tysięcy dolarów), który można traktować jako spore zaskoczenie. Shaq Fu z 1994 roku, do którego nawiązuje nowa gra nie był udaną bijatyką 2D, ale najwyraźniej postać Shaq'a i obietnice składane przez twórców wystarczyły, by gracze zapragnęli sięgnąć po A Legend Reborn.

Jak bowiem wynikało z pierwszego opisu, nowa bijatyka z emerytowanym koszykarzem NBA odbiega od gatunkowych standardów lat 90., i zdaniem twórców zobaczymy mieszankę Streets of Rage, Street Fightera i Devil May Cry. Co ciekawe, zebranie założonego minimum w wysokości 450 tysięcy dolarów sprawi, że Big Deez Productions zrobi Shaq-Fu: A Legend Reborn nie tylko w podstawowej wersji na PC, ale również na konsole PlayStation 4, Wii U, PlayStation 3, Xbox One i Xbox 360. Pierwotnie developer zakładał, że wersje konsolowe pojawią się dopiero po zebraniu ponad 1,6 miliona dolarów.

Shaq-Fu powraca i tym razem tego nie spieprzymy (we won't FU it up!) - obiecują twórcy, którzy nie zdradzili jeszcze planowanej daty premiery Shaq-Fu: A Legend Reborn.Forge of Empires poprowadź swoje plemię przez epoki

Źródło artykułu:WP Gry
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.