Sega uważa, że wydawała zbyt wiele gier z Sonikiem
Alan Pritchard z Segi stwierdził, że firma żałuje wydawania w ostatnich latach tak wielu gier z Soniciem. Teraz celem ma być mniejsza ilość tytułów o lepszej jakości.
14.10.2010 | aktual.: 15.10.2010 05:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
„Jesteśmy winni temu, że dostarczono na rynek zbyt wiele gier z Sonikiem w tak krótkim okresie. Jeśli porównamy się na przykład z Nintendo, to widzimy, że oni mieli lepszą strategię wydawania gier z Mario”, mówi Pritchard.
„W okresie do 2006 do 2008 roku było tak wiele gier z Sonikiem, wydanych na tak wiele platform, w tak krótkim okresie. Patrząc na wszystkie tytuły z jeżem wydane w ciągu ostatnich czterech, pięciu lat, wiemy, że jest to prawdziwa mieszanka wybuchowa”.
„Było trochę gier ocenianych w okolicach 70 punktów, było trochę na 60 i 50. Podnosimy poprzeczkę pod względem zaangażowania oraz środków i celujemy teraz w oceny ponad 80 punktów. Nie jest problemem sprzedanie gry z Sonikiem ocenianej w okolicach sześćdziesiątki, ale czy tego chcą konsumenci? Czy to powinniśmy robić jako twórca i wydawca?”.
Być może pierwszy epizod Sonica 4, który swoją premierę na PlayStation Network i Xbox Live miał wczoraj, pomoże ponaddźwiękowemu jeżowi odzyskać dawny blask.