Sakurai: Powrót z 3D do 2D może być dla mnie trudny
Masahiro Sakurai, szef studia odpowiedzialnego za jedną z pierwszych pokazanych gier na nadchodzącego 3DS-a - Kid Icarus: Uprising, twierdzi, że technologia trójwymiarowego obrazu będzie dla elektronicznej rozrywki wielkim krokiem. Sakurai obawia się nawet, że ciężko będzie mu tworzyć gry z powrotem w 2D.
„Tak, to moja pierwsza gra w 3D, ale czuję, że ciężko będzie mi wrócić do 2D. Dla przykładu, gdy oglądasz Avatara w trójwymiarze, to od razu dostrzegasz ten efekt, ale z czasem mózg się do niego przyzwyczaja i przestajesz zwracać na niego uwagę”, mówi Sakurai.
„To normalne, że przyzwyczajamy się do rzeczy, które już znamy. Problem jest taki, że gdy wrócimy do obrazu 2D wszystko wydaje się strasznie płaskie. Jeśli więc chodzi o tworzenie gier, to powrót do 2D może być dla mnie dużym problemem”.
Pierwszy trailer Kid Icarus: Uprising znajdziecie poniżej. Data premiery tytułu nie jest jeszcze znana.