Niemiecki Gameforge, znany z gier pokroju OGame czy Metin2, zamierza stworzyć drużynową strzelankę dla maksymalnie szesnastu graczy. Zawodnicy będą mogli wcielić się w przedstawicieli najsłynniejszych jednostek specjalnych z całego świata i wziąć udział w mniej lub bardziej klasycznych trybach. Nie zabraknie drużynowego deathmatchu, FFA czy survivalu (walka z falami wrogów), ale pojawią się też wyjątkowe warianty, na przykład Seizure (zakradanie się do bazy przeciwnika i próba przejęcia tajnych informacji) czy Party (jedna drużyna wciela się w żołnierzy, druga w kosmitów).
Developer chwali się pokaźnym arsenałem realistycznych broni podzielonych na standardowe klasy (strzelby, broń snajperska, SMG, MG), do których odblokujemy masę dodatków w stylu tłumików czy przyrządów celowniczych. Gra S.K.I.L.L.- Special Force 2 powstaje w oparciu o technologię Unreal Engine 3 i będzie dostępna w ramach zamkniętych beta testów - na razie w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Jeżeli zainteresowało was S.K.I.L.L.- Special Force 2, rejestrujcie się na oficjalnej stronie gry . Gameforge zapowiedziało, że pierwsze 5000 osób będzie miało zagwarantowany udział w zamkniętych testach. Cała reszta będzie musiała czekać na swoją kolej lub ostateczną wersję, która zostanie udostępniona w modelu free to play.