Reksio i Wehikuł Czasu to gra trudna jak diabli, wiedzą to Ci, którzy mieli do czynienia z którąś z ostatnich odsłon serii. Ponieważ wykładają się na niej nawet dorośli, uznaliśmy, że opisu przejścia nie może zabraknąć i u nas. Małe przypomnienie przyda się też z racji nadchodzącej premiery kolejnej części przygód psa, więc jeśli ktoś jeszcze nie poznał poprzednich, ma szansę to szybko nadrobić. Zapewniam, że warto.
BUDOWA WEHIKUŁU
Reksio znalezione na podwórku rzeczy mieści w kieszeni dostępnej po kliknięciu na psa – montujemy je na sofie w takiej kolejności:1.sofa (podwórko), 2.odkurzacz (w szopie), 3.trąba (szopa), 4.beczka (podwórko). To nie koniec. Nad stawem musimy zbudować jeszcze jedną maszynę, aby z dna wydobyć resztę elementów konstrukcji wehikułu. Projekt znajdziemy w szopie. Budujemy w takiej kolejności: 1.opona (szopa),2.drabina (szopa), 3.miotła (buda), 4.wiosło (plansza z burakami), 5.widły (przy szopie), 6.metalowy chwytak (plansza z burakami), 7.antena (plansza z burakami), 8.przepychacz do zlewu (plansza z burakami), 9.chomika (koło szopy), 10.grabie (plansza z burakami), 11.sznurek (szopa), 12.nici (szopa), 13.piecyk (szopa), 14.lampa (buda), 15.magnes (szopa), 16.gogle do pływania (nad stawem)
Maszyną sterujemy za pomocą klawiszy kursora. Musimy wyłowić sprężyny i spychacz - używamy do tego magnesu (Spacja). Wracamy do sofy i kończymy budowę w takiej kolejności:1.dwie sprężyny2.spychacz3.lejek (plansza z burakami)4.parasolka (plansza z burakami) 5.rura odkurzacza (nad stawem). Z gotowym wehikułem wracamy nad staw. Kretes z dna stawu wyciąga magnesem wstążkę, na której końcu jest korek. To pierwszy lej czasowy. Wyjmujemy z kieszeni Reksia wehikuł i klikamy w otwór po korku.
LEJ CZASOWY
Łączy ze sobą epoki.Sterowanie: klawisze kursoraKażdy przechodzi się tak samo, więc pominę to w dalszym opisie.