Reksio i Czarodzieje to kolejna gra z serii, odwołująca się między innymi do przygód Harrego Pottera. Oczywiście w roli ucznia Instytutu Czarów – bohaterski pies Reksio. Zapraszamy.
Warto wiedzieć że:-rozmawiamy z postaciami klikając na nie, a następnie wybierając ikonki, pod którymi ukryto pytania-czary wykreślamy linią ciągłą, w kierunku wskazanym przez strzałkę na schemacie; likwidujemy wroga dopiero przy trzecim trafieniu-każda rozmowa z kolejnym magiem aktualizuje Kartę Śledztwa; pod znakiem zapytania na Karcie znajdziemy opis jej działania-czarów możemy się uczyć w dowolnym momencie, gdy tylko klepsydra jest pełna
Biały Królik - jak przystało na Krainę Czarów
Reksio został wciągnięty przez album do Krainy Czarów i musimy pomóc mu przejść dalej. Zadanie polega na zapamiętaniu pól, po których porusza się królik. Za każdym razem gdy się pomylimy, wracamy do punktu wyjścia. Ostatnia plansza jest zupełnie biała, ale po uważnym przyjrzeniu się, zobaczymy kontur drzwi – wystarczy w nie kliknąć.
TelePortu
W ślad za przyjacielem rusza Kretes. Jednak by mógł tego dokonać, należy zbudować TelePort. Tym razem schemat projektu otrzymamy po kliknięciu na Koguta, a części z podwórka będzie zbierał do kieszeni Kretes. Ważna jest kolejność budowania TelePortu, uwzględniono ją na schemacie, a wygląda to tak: 1.opona (w szopie)2.kotwica (w szopie)3.drabina (w szopie)4.widły (koło szopy)5.sanki (w szopie)6.balia (w lokacji z kurnikami)7.nuty (w szopie)8.beczka (koło szopy)9.grabie (w lokacji z kurnikami)10.wiosło (w lokacji z kurnikami)11.kołowrotek z chomikiem Dieslem (w lokacji z kurnikami)12.szpula na nici (w szopie)13.piecyk (w lokacji z kurnikami)14.rura do piecyka (w lokacji z kurnikami)15.lejek oraz sznurek (w lokacji z kurnikami)16.porty (na płocie)
Miasto Czarów - Magiks
Zostawiamy Kretesa i sprawdzamy co też porabia Reksio po kliknięciu w tajemnicze drzwi. Lustro okazało się przejściem wprost do pracowni burektora Instytutu Czarów – Mateusza. Rozmawiamy z nim.
Gryfindyk
Jego gabinet znajduje się piętro niżej niż lokum burektora – środkowe drzwi.To wykładowca czarów pierwszego stopnia, u którego Reksio będzie studiował, gdy zdobędzie odpowiednio dużo doświadczenia (wskazuje je klepsydra w prawym górnym rogu planszy).