Rekordowa liczba gości na Tokyo Game Show 2013

Tokyo Game Show 2013 dobiegło końca. Największe japońskie święto graczy trwało przez cztery dni (start 19 września) i zdołało przyciągnąć rekordowo wysoką liczbę odwiedzających. W porównaniu z rokiem ubiegłym do Makuhari Messe w Chibie zjechało się prawie 46 tysięcy osób więcej.

Jakub Zagalski

(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)Na oficjalnej stronie wydarzenia czytamy, że w tym roku Tokyo Game Show przyciągnęło 270 197 gości. Zeszłoroczną edycję odwiedziło 223 753 miłośników gier wideo i pochodnych. Organizatorzy podliczyli, że na TGS 2013 wystawiły się 352 firmy (rok temu 209), które zaprezentowały 962 produkcje. Co ciekawe, w zeszłym roku było ich aż 1043. Wystawcy reprezentowali 33 różne kraje i regiony, czyli o 14 więcej niż w roku ubiegłym.

(Kliknij na obrazek, aby go powiększyć)TGS 2013 było czterodniową imprezą, z czego dwa pierwsze dni zostały zarezerwowane dla przedstawicieli mediów i biznesu, zaś dwa kolejne były przeznaczone dla wszystkich chętnych. Jak już pewnie zauważyliście, redakcja gry.wp.pl miała swojego reprezentanta w Japonii. Wszystkie materiały zdjęciowe i tekstowe Mateusza Gołębiowskiego znajdziecie na tej stronie.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem

Źródło artykułu:WP Gry

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.