Raven Software ucina etaty
Z oddziału studia Raven Software, które znajduje się w Wisconsin, zwolniono około 30 pracowników. Activision potwierdziło informacje dotyczące zwolnień, nie chciało się jednak wypowiadać na temat dokładnej ilości pracowników, którzy trafili na bruk.
27.08.2009 | aktual.: 27.08.2009 18:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
"Po niedawnym ukończeniu X-Men Origins Wolverine, opartym na filmie będącym wakacyjnym hitem i Wolfensteina, kolejnego rozdziału legendarnej serii, Raven Software w niewielkim stopniu redukuje swoją siłę roboczą, aby lepiej sprostać przyszłym wymaganiom".
Tyle na ten temat powiedziało Activision, jednak z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że sytuacja wygląda trochę inaczej. Zwolnienia najprawdopodobniej są spowodowane niezadowoleniem z najnowszegoWolfensteina, który kosztował za dużo, a nie zdobył uznania wśród krytyków. Kolejny powodów do opóźnienie w pracach nad Singularity.
Sytuacja związana z Singularity zmusiła Raven do przeniesienia części załogi pracującej przy Wolverine aby uporać się z zaległościami. Ostatecznie przeniesienie ludzi, zwiększone wydatki oraz słaba sprzedaż gier spowodowały, jak twierdzą źródła, że "studio trzech gier zmieniło się w studio dwóch gier".
fot.: Activision