PURO i PGA wzywają mobilnych łowców nagród!
Od dziś wszyscy fani targów Poznań Game Arena oraz gadżetów do urządzeń mobilnych PURO dystrybuowanych przez firmę Forcetop przy okazji swoich wakacyjnych wypadów będą mogli zgarnąć bezpłatne zaproszenia na największą w Polsce imprezę gamingową oraz akcesoria, które sprawią, że korzystanie z telefonów i tabletów będzie jeszcze przyjemniejsze!
Zasady konkursu są proste. Wystarczy tylko śledzić facebookowy profil Poznań Game Arena, na którym na bieżąco pojawiać się będą informacje na temat aktualnej lokalizacji nagród. Oczywiście bez polubienia postu nie może się obyć. Potem liczyć się będzie już tylko czas, bo kto pierwszy dotrze do wyznaczonego miejsca z nagrodami, ten lepszy.
W puli nagród znajdują się m.in. obudowy, słuchawki, power banki i ładowarki oraz pojedyncze bilety jednorazowego wstępu na targi Poznań Game Arena, które trwać będą od 24 do 26 października. Wszyscy ci, którzy na swoim profilu facebookowym opublikują zdjęcie z nagrodami otrzymają dodatkową wejściówkę na PGA dla osoby towarzyszącej.
Do udziału w konkursie zachęcamy wszystkich tych, którzy cenią sobie niezależność – wyjaśnia Łukasz Wołonkiewicz, dyrektor Poznań Game Arena. – Dobrze wiemy, jak wiele dziś znaczy mobilność, którą szczególnie wakacyjną porą cenimy najbardziej. Fanom PGA oraz pozytywnie zakręconym gadżetomaniakom, którzy podobnie jak my podróżują po Polsce, wychodzimy naprzeciw, bo wiemy, co sprawia im największą frajdę – podkreśla.
Trzy żelazne zasady konkursu:
- Śledź facebookowy profil PGA www.facebook.com/PoznanGameArena
- Polub post, w którym zawarta zostanie informacja z dokładną lokalizacją nagrody
- Zrób sobie zdjęcie ze zdobytymi gadżetami od PURO oraz biletem na PGA, zamieść je na faceooku i zgarnij dodatkową wejściówkę dla osoby towarzyszącej
Przypominamy:W ramach największych w Polsce Targów Gier i Rozrywki Multimedialnej Poznań Game Arena zorganizowana zostanie dodatkowa ekspozycja zwana STREFĄ MOBILNĄ. Wśród wystawców Strefy Mobilnej znajdą się producenci tabletów i smartfonów, akcesoriów oraz gier i aplikacji. Wszystkie firmy chcące wykorzystać szansę dotarcia do grupy 50 000 końcowych klientów oraz pokazania swoich produktów 420 dziennikarzom. Więcej dowiecie się tutaj.