Przegląd wirtualnych sklepów z grami na PC

Przegląd wirtualnych sklepów z grami na PC

Marcin Dąbrowski
15.07.2010 15:17, aktualizacja: 16.07.2010 05:04

Konsolowi amatorzy dystrybucji cyfrowej nie mają problemu z wyborem odpowiedniego sklepu, w którym dokonają zakupów. Xbox Live Marketplace, PlayStation Store, czy WiiWare, mają monopol na odpowiedniej z konsol.

Inaczej rzecz wygląda jednak w przypadku graczy PC. Mają oni większy wybór i sami mogą zdecydować z usług jakiego sklepu korzystać. Przyjrzyjmy się najpopularniejszym serwisom oferującym komputerową rozrywkę [via CNN].

SteamNajpopularniejszy obecnie sklep tego typu na rynku. Łączy w sobie szeroki wachlarz nowych tytułów oraz wiele gier retro. Serwis stworzony został przez Valve, twórców Half-Life i Portal. Oferuje wiele czasowych zniżek i promocji, aby zapewnić sobie częste odwiedziny klientów. Nowe tytuły dodawane są na bieżąco, także Steama na pewno warto znać.

GOG.comWeterani najnowszych gier mogą nie być do końca zadowoleni, bo Good Old Games przynosi przede wszystkim klasyczne tytuły znane z czasów dyskietek i pierwszych płyt CD. Znajdziemy tu wiele gier w kategorii „do 10 dolarów”. Od przygodówek (Gabriel Knight 2, Sanitarium), poprzez RPG-i (Fallout, Realms of Arkania), kończąc na strategiach (Commandos, Jagged Alliance). Co ważne, gry nie mają zabezpieczeń przed kopiowaniem, więc można ich używać na kilku PC.

GamersGateGamersGate to doskonały serwis dla graczy z wyrafinowanym gustem. Oferuje on wiele nietypowych, rzadkich produkcji. Znajdziemy tu więc zarówno tytuły popularne (Assassin's Creed II, Borderlands), świeże (Iron Grip: Warlord, Mount & Blade), jak i kompletnie nieznane (Konung).

ImpulseSerwis Impulse oferuje wiele taktycznych i symulacyjnych gier. Nie bez wpływu na to pozostaje fakt, że założyło go studio Stardock, twórcy takich strategii jak Galactic Civilizations i Sins of a Solar Empire. Znaleźć w nim możemy nie tylko gry, ale także przydatne programy.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)