Project CARS ominie obecną generację konsol
Project CARS, czyli Community Assisted Racing Simulator, jest tworzony przez Slightly Mad Studios dzięki wsparciu, jakie okazują fani symulacyjnego podejścia do tematu wyścigów samochodowych. Gra miała się początkowo ukazać na PlayStation 3 i Xboksa 360, jednak developer oznajmił, że te wersje trafiają do kosza. Zamiast tego powstaną edycje na konsole nowej generacji.
Te potężne nowe platformy pozwalają nam odrzucić kompromisy związane z jakością naszej wizji. Ostatecznie oznacza to, że gracze będą mogli doświadczyć czegoś, co naprawdę zapiera dech w piersi, kiedy już znajdą się za kierownicą - mówił Ian Bell, szef Slighty Mad Studios. Jednocześnie zapowiedział, że Project CARS pojawi się na jeszcze jednej platformie, która zadebiutuje w przyszłym roku. Mowa o SteamOS.
Project CARS powstaje w oparciu o silnik Madness. Ten sam, który napędzał dwie poprzednie gry developera z serii Need for Speed: Shift. Od czasu wydania tamtych produkcji twórcy wzięli się za poprawienie często wytykanych błędów, dzięki czemu nowa symulacja ma pokazać ulepszone oblicze znanego silnika. Pojawi się również wsparcie dla systemu Oculus Rift.
Premiera Project CARS jest przewidziana na jesień 2014 roku. Zgodnie z najnowszą zapowiedzią, gra zostanie wydana na PlayStation 4, Xboksa One, Wii U, SteamOS oraz pecety.Goodgame Empire - udowodnij, że jesteś prawdziwym strategiem